“Styr unna!”

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Min venn hadde skrytt alt dette stedet opp i skyene, så vi gledet oss veldig til å spise her.
Skuffelsen var derfor veldig stor da absolutt alt var galt ved dette stedet.
Maten, i mitt tilfelle en pizza, var så og si uspiselig, og min venn sin burger var enda verre, det var nesten så vi ikke kunne tro at en restaurant kunne servere noe slik.
Hadde vi ikke vært så utrolig sultne hadde bare gått.
Det hele endte med at vi måtte gå på Nottos å spise pølse for å bli mette.
Men maten var bare en del av problemet.
Aldri, ikke noe sted i verden har jeg opplevd en mer arrogant og ufyselig betjening.
Det var omtrent flere servitører enn gjester, og med ett hederlig unntak, så var disse rett og slett pottesure og ekstremt lite service mindre.
De hadde dog tid til å være hyggelige mot hverandre, men gjestene brydde de seg ikke om.
Det tok over en time før vi fikk den uspiselige maten.
Da vi nevnte at dette var litt i lengste laget for en av servitørene ble vi omtrent behandlet som totalt idioter.
Vi fikk alt annet enn en beklagelse.
Da vi hadde spist ferdig kom en annen pottesur servitør og ville ha betalt for drikke.
Da vi viste kvittering og forklarte høflig at vi hadde betalt så ble hun sur og det var heller ikke her noe antydning til unnskyldning.
Stedet var dyrt, maten forferdelig og servicen så dårlig at vi på ett tidspunkt lurte på om vi var med på et skjult kamera program.
Så er du sulten og skal spise ute i Grimstad så er det bare en ting å si; styr unna.

2  Takk, NorthStar44419579456
Kjetil J, Eier på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære NorthStar. Det var trist å høre . Hva var galt med pizza ? og hva var galt med burgeren ? så vet jeg hva vi skal jobbe med ? , samt at personalet skal skjerpes :) mvh. apo

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fabelaktig atmosfære med knall service og super bevertning! Var på show med Paus & Rønning, så det er mulig underholdningen preger anmeldelsen. Men alt i alt - ingenting å klage på!

Takk, Pål T
Anmeldt 4. august 2021

På tross av en unik atmosfære, er Apotekergården en plass hvor et besøk ikke anbefales. Utrent personale som ikke verdiger deg et blikk og henviser til menyer som legemliggjør seg i form av et firkantet klistermerker på bordet.

Når man en god times ventetid senere får maten er det en presentasjon som får en til å anse den lokale Pizza bakeren som en gourmet kokk. Maten er slengt oppå tallerken og er kald. Bli hjemme

Takk, Anitaandwill
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Maten var grei, enkel med lite tilbehør. Ikke spesielt delikat anrettet. Uerfarne servitører som ikke var orientert om husets fasiliteter. Visste ikke at det var varme på uteserveringen, noe det var. Opplevde at det var fullt uansett hva de presterte av service. Farlig når man ikke har konkurranse.

1  Takk, Morten L
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Denne gangen var det underholdning av Paus og Rønning. Veldig bra. Som vanlig mye god lokal drikke og som alltid god mat.

Takk, _rnulfs2019

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!