“Spise middag”

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 12. september 2021

Total nedtur. Tørr og liten burger og grusomme potetbåter til en horribel pris. Burger til kr. 235,00 og potetbåter til kr. 55,00. Aldri mer der. Hadde burger og fries dagen etter hos MC. Donald. Mange, mange ganger bedre.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, toregilr2018

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Huff og huff , dette var dårlig.
Restauranten skal ha en sekser for atmosfære og sjarm. Så vi koste oss, tross dårlig mat opplevelse . Restauranten har en fantastisk god øl de har laget selv, terning kast 6 fra meg. Men når det er sagt, om man ønsker en god matopplevelse , styr unna. Pizzaen var kald, chili con carne var bare trist og smakløs. Spareribs tørr, og med masse saus som var klint på toppen. Hamburgeren derimot var saftig og god. Bestilte dessert med kaffe, ja vi fikk den til slutt etter laaaang venting. Sorbeten var god på smak men hadde store isete klumper.

Takk, lady19702015
Anmeldt 23. august 2021

Nå er det andre året vi prøver denne restauranten under Rally Grimstad, skuffer stor begge år...
I fjor når vi kom var vi 10 gjester, ble plassert ute i en bakgård helt alene. Var så kaldt at vi ikke kunne være der, så vi fant en lokal kinarestaurant som reddet middagen denne kvelden...
I år var vi også 10 stk, ga beskjed ved reservering at vi ikke ville sitte ute, så det slapp vi. Men når vi ankom restauranten ble vi oversett av alle som jobbet der i 10 min. Etter litt masing ble vi vist til bordet vi skulle ha, og der ble vi glemt. Vi satt der i 30 min uten at noen tok kontakt med oss. Vi prøvde å henvende oss til 2 forskjellige servitører som kun stod og fiklet med telefonene sine. Hadde det ikke vært for at alle andre restauranter i Grimstad var fullbooket så hadde vi forlatt Apotekergaarden i år også, så vi holdt ut.
Fra vi endelig fikk en servitør så tok det 20 min før vi fikk drikke på bordet, og matbestillinger ble tatt opp.
Etter mat gikk vi ned på uteserveringen, og her var det helt kaos med servering, ikke fordi det var mye folk, men det var det alle servitørene som klarte helt selv. Man måtte bestille via app, og varene kom aldri. Fikk beskjed om at det var opp mot 45 min ventetid for å få 4 øl til bordet... Drinker sluttet de å servere pga at de ikke hadde tid til det, men det ordnet seg til slutt etter massiv klaging fra alle der ute.
Så rett og slett en skuffende og irriterende opplevelse, vi kommer aldri til å besøke Apotekergaarden igjen !!!

Takk, OnAir797818
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste amerikansk og italiensk burger. Selve burgeren var god, men resten så veldig lite innbydende ut. Brødene var gigantiske. Brødet under burgeren var gjennombløt og ekkelt. Poteten vi bestilte ekstra var dvask og oljete. Baconet til den amerikanske burgeren var i store klumper og ikke stekt. Til den italienske burgeren var det ikke et eneste grønt innslag. Det hele ble ganske kvalmt.

Takk, Marit Ø
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bare et tips til deg som leder av denne restauranten. Sett deg ned og bestill Cæsar salaten dere serverte oss og si helt ærlig om du synes den er verdt mer enn 1 på terningkast. Her er det jo viktig at du ser objektivt på dette da mat handler mye om gode råvarer og ikke bare individuell smak som du sier til en av de andre kritikkene her. Jeg husker tilbake for 10-15 år siden hvor fantastiske dere var da….kom tilbake til dette nivået så ditcher jeg Smag & Behag (byens beste) på alle mine besøk neste sommer

Hilsen Thomas Oslo gutt men oppvokst i Arendal

1  Takk, ThomasMeyerS
Kjetil J, Eier på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

takker for tilbakemeldingen:) vi skal justere salaten :). mvh: Apo

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!