“Greit måltid”

Vurdert som nr. 12 av 38 Restauranter i Grimstad
Prisklasse: kr 120 - kr 280
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 15. juli 2023 via mobile enheter

De forskjellige pizzaene er store og gode,den med sereano skinke er veldig smalfull .Entrecôte kommer bare i Well done 😱Laksen er ok. Sanitærforholdene er SVÆRT dårlige,grisete og utrivelig.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Strandkrabba

Anmeldt 11. juli 2023

De bør ta Carbonaraen vekk fra menyen. Smakløs, det som skulle være bacon smakte ingenting og minnet mer om stekt kjøttdeig av den billigste sorten t.o.m. Sa i fra at de må ha gjort en feil og hatt kjøttdeig istedet for bacon i retten. Men det hadde de, til min store overraskelse altså ikke gjort! De kom og viste meg baconet de bruker og det vil jeg heller kalle baconSTØV. Små brune kuler av et eller annet ubestemmelig produkt. Noe de hadde bruk ca. 1 SS av i retten. Kan de ikke lage den med skikkelige råvarer, så bør den fjernes fra menyen. Den var overhodet ikke verdt sine kr. 235.-

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Mariann A
Anmeldt 30. juni 2023 via mobile enheter

Forferdelig service og mat. Hold deg unna. De hadde ingen kontroll på allergener, burger hadde smak av fisk, og laksen var stusselig og fettete.

Takk, 504magnush
Anmeldt 20. juni 2023

Restauranten ligger i byens sentrum. Her er servering ute og inne. Vi hadde bestilt et bord, men måtte finne dette selv på grunn av mye gjester. Menyen fant vi ved å lese av en QR- kode og bruke vår egen mobil. Vi bestilte også mat og drikke gjennom denne. Etterhvert fikk vi mat og drikke servert. Det tok noe tid på grunn av mye gjester.
Menyen består av noen kjøttretter, vegetar, pizza, pasta m.m. Prisene er fra 250 kr for en hovedrett.
Maten var god. Service opplever jeg som mindre bra, siden vi i liten grad har kontakt med servitører som kun leverer maten.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 1. juni 2023 via mobile enheter

Helt grei mat, men vi ventet i 45 minutter før maten kom på bordet.
Drikken måtte vi også hente selv.
Sa ifra men fikk beskjed om at det var slik det var i kveld.
De som arbeider der virker veldig uerfarne og lite service villige.

Takk, finnterjev

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!