“God lokal mat”

Nissiotis Beach Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 177 Restauranter i Protaras
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Har vært her to kvelder på rad.
Her kommer man for maten som er skikkelig laget fra bunnen. Rent og kjempehyggelige ansatte. Rett ved sjøen med god utsikt. Kommer nok her igjen

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Sven Inge G
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Thank you very much !!!

Anmeldt 21. oktober 2018

var der 1 kveld for middag og 2 for lunsj,var vel ikke verdens koseligste lokale,men maten og servicen var god,og prisen var heller ikke feil.

Takk, 644anita
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Thanks a lot!!!

Anmeldt 2. oktober 2018

Kanskje litt skjult fra bysiden, men lett synlig fra strandpromenaden. Virket som om mange gjester kom nettop denne veien. Hyggelig mottakelse begge gangene vi spiste lunsj der. En meny som innholder noe for en hver smak,også fra Kypriotisk tradisjon. Hyggelige servitører som raskt tok i mot vår bestillingen og som leverte mat og drikke uten unødig venting. Flott service.

Takk, Ingmund S

Thanks a lot!!!

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Her var det en meny som ga et enkelt inntrykk. Forskjellige sauser med enten biff- svine- eller kyllingfilet, med ris, pommes og salat til.
Vi bestilte svinefilet og kyllingfilet med mexicansk saus. Veldig godt, og både svin og kylling var passe stekt (ikke tørr). Vi fikk også perfekt stekt pommes frites for første gang siden vi kom (for 10 dager siden).
Det som trekker ned her er at det var ikke noe grønnsaker eller salat med barnemenyen. Den så skikkelig trist ut. I 2018 spiser barn salat. Dem liker det, og det er bra for dem.
For oss voksne var dette meget bra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnfinn M
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Thanks a lot !!!

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Stedet ligger i et rolig område fra hovedgaten, med bord med havutsikt. Perfekt for en avslappende middag, og hyggelig personale. Anbefaler Pepper Steak! Kjøttet var helt perfekt! Veldig store porsjoner med både ris, chips og salat så her bør man komme sulten!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Idasma

Thanks a lot !!!

Reisende som så på Nissiotis Beach Restaurant, så også på

Har du vært i Nissiotis Beach Restaurant? Del dine erfaringer!