“Drømmekveld.”

Nissiotis Beach Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 145 Restauranter i Protaras
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk stemingsfylt like ved stranden. Fantastisk mat og drikke gjør det meste med god service i tillegg.
Vel verdt å besøke mer enn en gang.

Dato for besøk: august 2020
Takk, odd4327
tonytM9244MC, General Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Fikk servert en kjempegod omelett med salat chips. Denne kan anbefales på sterkeste. Servicen var upåklagelig samt prisen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, KnutTrygveN
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste både lunsj og middag på denne restauranten. Lunsjen med burger og rekecocktail smakte godt.
Til middag hadde vi forrett med hvitløksbrød, og kylling og svin med ris, pommes frites og salat til hovedrett. Alt var meget godt og velsmakende. Porsjonene var store, så vi trengte ikke forrett. Maten ble servert raskt og kelnerne sto virkelig på for at vi skulle kos oss. Takk for et hyggelig besøk.

2  Takk, MonaJ519
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Anmeldt 6. august 2019

Lokalene er ikke de fineste eller mest moderne, men det gjør ikke noe. Her er det behagelig og rolig stemning, i motsetning til mange av de andre resturantene i Protaras. Betjeningen er fantastisk, alltid hyggelig og blide! De ser ut til å trives på jobb til tross for lange arbeidsdager i varmt klima. Her føler man seg rett og slett velkommen. Dessuten snakker nesten alle servitørene veldig bra engelsk. Maten vi fikk servert var alltid god. Lasagnen kan spesielt anbefales til både liten og stor. Det er rause porsjoner som serveres. Omelettene f.eks er mye større her enn mange andre steder. Anbefaler alle som er i Protaras å innta lunsj og middag her.

Takk, Elin S
Anmeldt 4. august 2019

Mulig vi traff dem på en dårlig dag, men maten var mildt sagt elendig. Min rett bestod av tørrstekte slintrer av svinekjøtt i et tørt pirabrød, noen tynne striper med salat, og fries. Virkelig ikke noe å juble for.

De skal ha for god service og flott beliggenhet, men det er nå en gang maten som er grunnen til at en går dit, og den får langt under stryk karakter.

Takk, Erik M
Tony T, Manager på Nissiotis Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

My apologies sir. You had a snack from the snack and sandwich menu 2 pieces of pork loin grilled in the pitta bread which is grilled and salad. These are snacks called Kebabs that local people like. Please if you come again order food from the main menu. Thanks a lot best Regards. Tony

Reisende som så på Nissiotis Beach Restaurant, så også på

Har du vært i Nissiotis Beach Restaurant? Del dine erfaringer!