“Bra restaurant med atmosfære!”
Anmeldelse av Olympus

Olympus
Vurdert som nr. 35 av 175 Restauranter i Protaras
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 8. september 2019

Veldig god service og bra utvalg på menyen. Rimelige retter og stort utvalg. Fin beliggenhet ved gågate og attraksjoner.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erik S

Anmeldt 2. september 2019

Vært her tidligere for mange år siden. Første gangen var det helt ypperlig, men det har falt siden da. Innkasteren var den samme som for 10 år siden, ble litt sjarmert av det. Generøse folk, gratis whiskey og baileys etter forrett-tapas som vi hadde den dagen vi ankom. Maten er ok+, folka er veldig veldig hyggelige og gir bra service :)

Dato for besøk: august 2019
Takk, milliehe
Anmeldt 23. juni 2019

Etter å ha passert stedet en tid valgte vi å prøve en middag og etter å ha blitt overøst av "innpisker" om hvor ypperlig mat og service de kunne tilby gikk vi inn. Greit bord midt i lokalet, rask bestilling som bestod av 3 ganger Mosusaka og drikke. Drikken kom med "ventebrød", men så ble det stille. Ingen reagerte på at vi satt der mens alle som kom etter oss fikk sin mat på bordet. Fulstendig oversett. Etter 30 til 40 minutter etterlyste vi maten som det viste seg at kjøkkenet ikke viste om. Det skulle da 6 minutter så ville det være klart. Det gikk selvfølgelig noe mer tid og etter en time fra vi kom var maten på bordet. Det som skulle være det første måltid med Kypriotisk tradisjonsmat bar preg av hastverksarbeide, tilberedt med for sterk varme. Smaken tydet på at det kunne blitt et meget bra måltid riktig tilberedt. Med våre 32 års besøk på Kypros har vi aldrig opplevd noe tilsvarende.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ingmund S
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Fint sted, bra service. Men dessverre var maten veldig dårlig. Bestilte Mexican fajitas. Dette var bare noe ihjelkokt grytekjøtt og vassen paprika servert i en svidd tortilla. Skuffende

Dato for besøk: mai 2019
Takk, J0n_Magic
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste her, to voksne og et barn. Vi fikk passe store porsjoner, slik at vi ble mette, uten at vi hadde følelsen av å trille ut igjen (kanskje litt liten barneporsjon, evt hadde vi kanskje et litt stort barn?). Vi spiste kanin, kylling og pasta bolognaise. Maten var god. Servicen var veldig god, og vi fikk gratis drikke og is etter maten. (Det er mulig at de som jobbet der så at jeg tok bilde av maten, og hadde tripadvisor oppe på telefonen?)
Vi endte opp med en regning på i underkant av 40 euro for mat og drikke til 2 voksne og 1 barn.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnfinn M

Reisende som så på Olympus, så også på

Har du vært i Olympus? Del dine erfaringer!