“Familiemiddag”
Anmeldelse av Anatolia

Anatolia
Vurdert som nr. 46 av 166 Restauranter i Protaras
Kjøkken: Europeisk, Gresk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening.Vi var 7 voksne og 2 små barn som ble veldig godt mottatt !
Anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Liv B

Anmeldt 2. oktober 2017

Vi har besøkt Anatolia noen ganger, første gang 1995/96 og senere i 2013. Til å begynne med lå den mer ensomt til, men etter som Protaras har vokst er det blitt mer tett i gata. Restauranten har ikke endret seg mye,men det har utvilsomt blitt tettere mellom bordene. Ved et av nabobordene satt gjesten så tett på naboen at han bokstavelig talt fikk hår i suppa. Vi ble plassert ved døren, men fikk byttet bord lengre inn i lokalet. Spiste stifado, en lokal kjøttgryte rett, som smakte herlig. Store porsjoner som det ikke var mulig å spise opp.
Høyt støynivå hvor særlig servitørene bidro med sine ute stemmer..Forrige gang vi var her ble det feiret flere bursdager med sang og stjerneskudd. Denne gangen fikk vi med oss 2 før vi gikk. Hyggelig og god service.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Ingmund S
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi var fire som fant ut å prøve denne etter de anmeldelser vi leste på TripAdvisor. Fikk hurtig et bord og drikkevarer. Maten vi bestilte kom relativt hurtig på bordet mår man tenker på hvor fullt det var. OK prisnivå og store porsjoner. Smaksmessig ikke det beste, men OK.

Dato for besøk: september 2017
Takk, ROBOY65
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi gledet oss til en god middag på Anatolia, men det ble en skuffelse. Maten var ikke noe spesielt og desserten ble kastet på bordet fa kelneren gikk forbi. Regningen kom rett etter. Så takk for oss for alltid!!!!

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, ragnhild1601
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Kjempe god mat.
Rask og god sevice. Viser mr bean på tv som underholdning for barna. Vi kommer til å spise der flere ganger

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Vegard Bye M

Reisende som så på Anatolia, så også på

Pernera, Famagusta District
Protaras, Paralimni

Har du vært i Anatolia? Del dine erfaringer!