“God middag og hyggelig service ”
Anmeldelse av The Corner Restaurant

The Corner Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 164 Restauranter i Protaras
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Kom tilfeldig innom og fikk bord til 10 uten forhåndsbestilling. Oppmerksomt og effektivt personale og nydelige biffer. Skal du ha biff er dette stedet.

Takk, ErikH1928

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Forsøk lam. Kjempegodt
Flott service, hyggelige servitører
Kommer til å komme tilbake
Fornøyd !!!!!!!

Takk, JanA2343
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten da vi hadde funnet den ganske høyt oppe på Tripadvisor og da vi hadde et ønske om å servert en riktig god biff. Vi bestilte hver vår entrecôte og den smakte fortreffelig. Vi fikk maten hurtig og til å være i utlandet var bearnaise sausen meget god. Servicen var topp med et lite personlig preg med noen morsomheter hver gang de kom til bordet som gjorde at man følte seg velkommen. Anbefaler også de flamberte jordbærene til dessert! Et bitre bitte lite minus var at de hvert 5 minutt kom for å sjekke om vi hadde mer igjen i brusboksen vår som kan føles noe stressende. Men dette var totalt sett en veldig fin og hyggelig opplevelse!

Takk, Michael T
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste her to ganger i løpet av en uke. Første gang spiste vi Signatur Steak. Super god. Begge var veldig fornøyde. Andre gang ville vi ha burgeren som sto på menyen. Burgeren var ikke noe å skryte av. Mer som en karbonade. Ikke som en hjemmelaget burger. Ikke noe kjøttsmak.

Betjeningen er veldig hyggelig. Prisnivået er litt høyt, men biffen er verdt det.

Fine sitteplasser. Rent og fint.

1  Takk, Birgit H
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Vi gikk opp trappen som er delt av 2 restauranter som lå på 5. og 6.plass på TripAdvisor. Da det var ganske fult på den ene så ble vi geleidet inn på The Corner.
Dette var et biff sted. Vi bestilte begge 2 medium biffer men de ble servert i veldig forskjellig. Den ene var godt stekt og den andre var medium minus. Dette er for dårlig når en person står og steker begge samtidig forran oss.

Takk, Stefan W

Reisende som så på The Corner Restaurant, så også på

Har du vært i The Corner Restaurant? Del dine erfaringer!