“For mye gjester i forhold til kapasitet?”
Anmeldelse av Georgia

Georgia
Vurdert som nr. 54 av 164 Restauranter i Protaras
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2015 via mobile enheter

Bestilte pepperstek medium rare... Iflg menyen skulle du få biffen akkurat slik du ønsket...
10 minutter gikk.. 15 minutter gikk... Hele 30 minutter gikk før vi fikk maten... Minst ett kvarter for lang tid...
Servitøren plasserte tallerkene og gikk... Da ser jeg at i stedet for pepperstek så har jeg fått biff med bearnaise... Kikker meg rundt og ser etter en kelner... Ingen tilstede... Er sulten etter å ha venta lenge, og tross airconditionen så begynner ølet å nærme seg dovent og snart udrikkelig... I fare for å vente ytterligere 30 minutter Bestemmer jeg meg for å spise retten... I stedet for en medium rare pepperstek så må jeg dessverre nøye meg med en gjennomstekt tørr biff med bearnaise.... Så på regninga, og han som tok bestillinga hadde tastet riktig
Sorry, siste besøk fra meg på dette stedet...
Har man 50 bord på en restaurant, sørg for å ha nok folk som til enhver tid kan betjene gjestene... Og en kokk som kan lese bestillingene og steke kjøttet riktig...

1  Takk, Per-Ove S

Anmeldt 19. august 2015

Samboeren min fikk servert flambert pepperbiff med en fantastisk saus. Dette var visst den beste biffen på turen. Jeg derimot bestilte pesto pasta, som tydeligvis var uten smak. Spaghettien var for lenge kokt og bløt, og sausen hadde ingen smak. Vi har derfor litt blandede følelser rundt denne restauranten, og dro ikke tilbake dit. Litt plagsom innkaster. Vi satt også veldig lenge før vi fikk både meny og drikke. Det var også en veldig dyr restaurant.

Takk, Maria M
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Maten var veldig god. God service, men veldig stresset personal. Husets vin som vi ble anbefalt var veldig god. Kommer igjen hit.

Takk, Morten N
Anmeldt 16. august 2014

Kjedelig og for dyr mat. Bråkete.. betjening var greie og raske. Bestilte biff som var veldig skuffende både på smak og utseende. Tilbehøret var også uappetittelig.

• Atmosfære
Takk, lfdanie
Anmeldt 29. september 2013 via mobile enheter

Stedet er veldig innbydende, rent og med hyggelig personale. Maten derimot er en kjempe skuffelse. Jeg hadde en T-bone steake, den var stekt akkurat slik jeg ba om, medium rå - men helt fri for smak. Grønsakene var også smakløse, mais, gulerøtter, bønnestenger, champignon og tomat som bar preg av å ha vært på boks eller overkokt. Kommer ikke tilbake her. Mitt tips - få et annet sted!

• Atmosfære
1  Takk, Even_H

Reisende som så på Georgia, så også på

Har du vært i Georgia? Del dine erfaringer!