“Ok”
Anmeldelse av Yianna Marie Restaurant

Yianna Marie Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 177 Restauranter i Protaras
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Men umotiverte og trege kelnere. Måtte derfor vente en del.. Spiste mosaka og den var bare helt fantastisk

Dato for besøk: august 2018
Takk, Camilla M

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Har spist både lunch og middag her flere dager på vårt besøk. Maten var god og veldig store porsjoner. Hyggelig betjening. Både servitører og mat kom fort.
Prisen litt høyere en andre plasser, men var vært det.
Etter min mening en plass å besøke

Dato for besøk: august 2018
Takk, Carita W
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fam på fire spiste veldig god mat. Litt dyrt, men verdt pengene.
Servicen var bra, men satt litt lenge og ventet på få bestille, få mat og få regningen.
Vi valgte ikke spise der igjen på vår ferie.

Takk, Tone N
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Gruppe på 10 pers fikk fint bord og og oppmerksomt personale ytet god service.
Rikelig med god mat gjorde måltidet både hyggelig mettende. Kommer gjerne tilbake.

Takk, ErikWH58
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Maten generelt i Protaras holder et svært dårlig nivå etter vår mening, og dette var intet unntak. Vi er ingen feinschmeckere på mat, men forventer gode råvarer og ikke typisk "charter-mat". Her var det nettopp det, charter-mat. Dvaske råvarer, slappe pommefrites, ihjelkokte grønnsaker. Virket nesten som alt hadde fått en omgang i mikrobølgeovnen. Utsikten er nydelig, men det veier dessverre ikke opp for maten som etter vår mening var terningkast 1. Styr unna om man har lyst på ordentlig god mat.

Takk, Stian P

Reisende som så på Yianna Marie Restaurant, så også på

Har du vært i Yianna Marie Restaurant? Del dine erfaringer!