“Vår frokostrestaurant”
Anmeldelse av Yianna Marie Restaurant

Yianna Marie Restaurant
Vurdert som nr. 35 av 172 Restauranter i Protaras
God for: Romantisk, Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var frokostrestauranten for vårt hotell. Frokostbuffeten inneholdt det du forventer som et minimum; egg, bacon, varme bønner, toast, crosiant, marmelade osv men savnet omelett-kokk samt bedre utvalg av pålegg. Ble ganske lei den samme frokosten hver dag. Totalt sett helt ok og derfor 3 stjerner

Takk, Larsemann01

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Men umotiverte og trege kelnere. Måtte derfor vente en del.. Spiste mosaka og den var bare helt fantastisk

Dato for besøk: august 2018
Takk, Camilla M
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Har spist både lunch og middag her flere dager på vårt besøk. Maten var god og veldig store porsjoner. Hyggelig betjening. Både servitører og mat kom fort.
Prisen litt høyere en andre plasser, men var vært det.
Etter min mening en plass å besøke

Dato for besøk: august 2018
Takk, Carita W
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fam på fire spiste veldig god mat. Litt dyrt, men verdt pengene.
Servicen var bra, men satt litt lenge og ventet på få bestille, få mat og få regningen.
Vi valgte ikke spise der igjen på vår ferie.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tone N
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Gruppe på 10 pers fikk fint bord og og oppmerksomt personale ytet god service.
Rikelig med god mat gjorde måltidet både hyggelig mettende. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ErikWH58

Reisende som så på Yianna Marie Restaurant, så også på

Har du vært i Yianna Marie Restaurant? Del dine erfaringer!