“Middag”

Vurdert som nr. 13 av 177 Restauranter i Protaras
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat og flott service. Kan trygt anbefales. Den beste restauranten vi var på under vår uke.

Takk, LiseA265

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med deilig mat og hyggelig betjening. Gode porsjoner. Vi var familier med tenåringer som også likte seg godt.

Takk, 904trudeb
Anmeldt 29. september 2018

Fantastisk restaurant. Veldig god service. Hyggelige kelnere. Nydelige glutenfrie rundstykker og veldig god mat.

Takk, Journey303480
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Heilt fantastisk god mat til grei penge! Møtt med god service og fine smil! En helt perfekt aften hos Molti

Dato for besøk: august 2018
Takk, idaskretting
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Spiste her to ganger under oppholdet vårt. Fantastisk service, greie priser og god mat. Vi spiste både kjøttretter og pizza og var like fornøyd med begge. Restauranten la til rette for og hadde egen meny for glutenfri. Den glutenfrie pizzaen var en av de beste jeg har smakt!!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, idah463

Reisende som så på Molti Restaurant, så også på

Har du vært i Molti Restaurant? Del dine erfaringer!