TripAdvisor
Protaras
Publiser
Innboks
Søk

“Flott opplevelse på en restaurant!”
Anmeldelse av Molti Restaurant

Molti Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 174 Restauranter i Protaras
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. september 2019

Her blir du godt mottatt fra du kommer til du forlater stedet. Veldig god service og godt utvalg på menyen. God oppfølging av gjestene underveis er bra!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Erik S

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Her blir man ivaretatt fra man ankommer og til man går. Oppmerksom betjening som sørger for en flott restaurant opplevelse. Maten er også helt ypperlig, vi var innom her 2 dager og spiste middag. Anbefales på det sterkeste!

Takk, christineo529
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Uten tvil den beste middagen vi har spist på denne ferien! Servicen er 10/10, og det samme kan sies om maten. Anbefales på det sterkeste.

Takk, odinsl47
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Godt utvalg av mat å drikke. 5/5
Glutenfri menyen var kjempe bra 5/5
Servic 6/5

Endelig en plass der det ikke er får få eller dårlige kelnere.

Bare kjempe fornøyd med denne type behandling

Takk, knutivarj2019
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag på dette stedet, vi var 9 stykker, de ordnet bord til oss på et blunk. Mix grill var veldig god. Veldig hyggelige ansatte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Melsom81

Reisende som så på Molti Restaurant, så også på

Har du vært i Molti Restaurant? Del dine erfaringer!