“Best😀”

Promises Restaurant Protaras
Vurdert som nr. 33 av 177 Restauranter i Protaras
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Protaras beste restaurant i 2 etasje ved rundkjøringen meget god mat,service og beliggenhet...fine priser....Ååå knallgod mathusets rødvin anbefales,gjerne til deres fantastiske Stifado

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tove Anita H

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Familien bestilte salat og tzatsiki til forrett, og pizza og pasta bolognese til hovedrett. Selv om vi bestilte forrett, fikk vi brød først. Et siiiiiiinnssykt godt brød, med litt diverse å dippe det i. Forretten var også god, men kanskje litt mye salat. Måtte selvfølgelig spise opp, og ble småmett. Det var lang ventetid mellom brød - forrett - hovedrett, så vi måtte bestille flere runder med drikke.
Hovedretten var OK, men litt tam på smak. Det gjaldt både pollopizzaen og bolognesen.
Fikk en liten søt snaps sammen med regningen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnfinn M
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi har feriert på fig tree bay i mange år, og prøvd mange restauranter. Også i år leverer Promises utmerket mat, med super service i en fantastisk hyggelig atmosfære. Nytt av året er jazz saksofon på mandags kvelder. Utmerket valg som alternativ til pub musikken forøvrig. Vi storkoste oss

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bmsmeds65
Anmeldt 15. oktober 2017

Vi ferierer mye på Kypros, og besøker alltid Promises flere ganger når vi er der.
Alltid like hyggelig. Beliggenheten, maten og servicen er kjempebra.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2017
Takk, hardnord
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Spiste her med mine to barn på anbefaling fra våre venner som er her hver sommer. Angrer absolutt ikke, gjestfrie og serviceminded og med nydelig mat. Vi kommer gjerne tilbake. Min datter med cøliaki fikk kjempegod glutenfri pasta carbonara og var i himmelen fra første bit. Varmt deilig kuvertbrød. Min sønns pizza var den beste jeg har smakt her nede og min lammecarré var helt fantastisk. Takk Promises!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, AnettFanny

Reisende som så på Promises Restaurant Protaras, så også på

Har du vært i Promises Restaurant Protaras? Del dine erfaringer!