“Rent og pent, med hyggelig betjening”
Anmeldelse av Steens Bar and Grill - STENGT

Steens Bar and Grill
Kjøkken: Britisk
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Gikk forbi på dagen og sjekket ut menyen for så å komme forbi på kvelden. Hadde lest om stedet på nettet og forventningene var blandet. Restauranten var nesten full, men vi fikk raskt et bord til oss fire. Drikkevarene kom raskt på bordet, men deretter tok det sin tid. Fra vi kom inn av døren og til man fik gitt sin bestilling tok det en halv time. Deretter tok det en time før maten var på bordet. Vi spiste Steak and ale pie, samt sizzeling fajitas - hvor det hele smakte fortreffelig. Kraftige og gode smaker og rikelige porsjoner.
Vi tar gjerne turen en gang til om servicen blir raskere.

Dato for besøk: september 2017
Takk, ROBOY65

Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Gode forretter, underlig kompakt filletsteak, biffkniver hadde de ikke!, og det var omtrent umulig å få kontakt med betjeningen - til tross for at de var mange på jobb. Ingen oppfølging underveis i måltidet. Vi ble mette, men gikk skuffet der i fra.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ingrim2015
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Var her en fredag uten å ha bestilt bord, hadde kongereker til forrett som smakte godt. Fantastisk, saftig kotelett av svin til middag, stor porsjon, så her blir du mett! Underholdning av trubadur med gamle slagere, absolutt et hyggelig opphold,

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 751hildev
Anmeldt 13. juni 2017

Helt ok mat, er bekymret for matkvaliteten ellers i området siden denne er i da Nr 2. Kjøttet var stekt for lenge og var tørt. Etter min mening har ikke fivespice krydder noe å gjøre på et grillspyd. Men som en svigermor sa "potetene var ihvertfall gode" :-)

Dato for besøk: juni 2017
Takk, gautela
Jon P, Owner på Steens Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2017

Thanks for your review and sorry you feel were Overated however our position is determined by you our reviewers and while we do sometimes get less than 5* reviews then the vast majority of our clients as you can see feel we do give our customers great food and service.
Kind regards Jon and Kerry.

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat, veldig hyggelig betjening og mer enn nok mat! Tipp topp tommel opp! Vi prøvde ikke dessert menyen, men det var bare fordi vi var for mette...

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Linn F