“Det beste i nærheten”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 8. mai 2018

Vi var her engang og det var ett godt inntrykk med veldig stor porsjon og rask betjening.
Vi viste det var ett bra sted for kvelden forut var det helt fullt her når vi kom hjem fra Agia Napa.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Paul_KI1792SV

Anmeldt 9. september 2017

Utrolig deilig med aircondition når det er på det varmeste.
Atmosfæren er fantastisk og det er masse morsomme skilt overalt som forsterker inntrykket.
Servicen er veldig god og maten er veldig god til en lav pris. Store porsjoner som man virkelig blir mett av.
Vil anbefale spearribsene, de er veldig gode og har en fantastisk bbq saus.

Viser fotball på kveldene, da kan servitørene bli noe masete og fiske etter tips, det er det eneste vi har å nedsette på denne restauranten.

Dato for besøk: september 2017
Takk, malinb370
Andreas G, Public Relations Manager på Knights Pub Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2018

Thank you!

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Helt herlig. Bakt poteten var veldig kjedelig uten kryddersmør. Kjøttet er fantastisk! Servicen er veldig bra

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Marionisabella

Thank you for your good words!

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Beste chicken souvlaki i løpet av hele ferien. Masse mat for en grei pris. Litt lang ventetid på maten i forhold til mange andre steder. Hadde ikke reservert bord, men fikk plass da vi var ute v 19-tiden. Fullt hele tiden vi var der, lønner seg nok å bestille bord.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 739gryl

Thank you for your good words!

Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Vi har besøkt denne hver gang vi har vært i fig tree bay. Til å begynne med var maten og servicen utrolig bra, men med årene opplever vi dessverre at denne er blitt dårligere. Det er veldig fullt hver kveld og bord burde reserveres om du ønsker å spise der på kvelden. Spareribsen vi fikk var kald, og bar preg av å ha vært laget på forhånd og oppvarmet igjen.. Men pizza derimot var veldig god. Om man ikke er en av stamgjestene, kan det føles som man blir glemt bort.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Annika J

Reisende som så på Knights Pub Restaurant, så også på

Pernera, Famagusta District
Protaras, Paralimni

Protaras, Paralimni
Pernera, Famagusta District

Har du vært i Knights Pub Restaurant? Del dine erfaringer!