“Koselig sted”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 30. august 2018

Veldig god mat og vi var her flere kvelder.
Betjening er veldig hyggelig og tar seg tid til en prat når de har tid.
Oppmerksomme og flinke.
Fin utsikt over vannet om du ber om bort på sjøsiden :)
Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 1964AlexanderN

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Maten vi bestilte minnet ingenting om indinsk. Mulig vi hadde for store forhåpninger, evt bestilte feil retter, men dette var ingen god matopplevelse. Itillegg var det irriterende at iløpet av den tida vi satt der, ble vi spurt av 4 ansatte iløpet av 5 ganger om alt var Ok.. alt innafor 5 minutter

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ainatmsj
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Har spist der to ganger denne uken. Føltes som om ble kjent med hele familien. Veldig hyggelige, serviceinnstilte og imøtekommende. Nydelig mat begge gangene. Alt fra milde til sterke retter. Anbefales varmt

Dato for besøk: april 2018
Takk, hanspettera2015
Anmeldt 12. september 2017 via mobile enheter

Spist her ved flere anledninger og vært særdeles fornøyd hver gang. Ved siste besøk bestilte jeg vindaloo og fikk en meget smaksrik og sterk rett! Kan anbefales

Dato for besøk: september 2017
Takk, Kristian N
Anmeldt 28. juni 2017

Koselig indisk restaurant I Protaras.God mat,og passe krydret.Men litt minus for stressa servitører.Kunne vært bedre service.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 711marit

Reisende som så på The Raj Indian Restaurant, så også på

Har du vært i The Raj Indian Restaurant? Del dine erfaringer!