ZenHotels.com
Destinia.com
Lol.travelUSD 1 167
Trip.com
Anmeldt 10. august 2018

Dette er et 3-stjernes hotell, men er bedre enn andre 4 og 5 stjerners vi har vært på. Vi har vært her to ganger. Fin beliggenhet helt i nærheten av en fin strand og det er "tusle" avstand mellom basseng og strand. Rolig atmosfære og ingen som står opp kl. 7 og legger ut håndklær på bassengsengene. Alltid plass å finne ved bassenget. God mat til frokost og lunsj. Leilighetene er store og nyoppusset (deler), alle vender mot havet, store balkonger og nye senger og til og med dyner. Aircondition som kan settes til stillegående. Store skap for klær og oppbevaring. Alt du trenger på kjøkken. Passer fint for barnefamilier. Rolig sted, ingen underholdning på kveldstid. Ikke så mange aktiviteter for barn utover badeliv. Lekeområde rett nedenfor som passer for mindre barn. God rengjøring og hyggelige ansatte. Gangavstand til flere restauranter i Pernera. Ikke stedet for shopping. Egner seg for dem som vil slappe av, nyte sol og badeliv. Trygt for barn og oversiktlig.

Romtips: Alle leiligheter vender mot havet. Blokk C er rett ved bassenget (pågår oppussing på andre siden av gaten som var litt støyete på morgenen)
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, albertineopd
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fire. Mor, far og barn på 14 og 10 år. Vi fikk leilighet på bakkeplan og var veldig fornøyd med det. Selv om leilighetene litt oppi høyden har nok en enda bedre utsikt over havet. Leiligheten var super. Vi hadde alt vi trengte. Og sengene/sofa i stuen gikk det fint å sove på.
Det var rent og pent på hotellet.
Litt lite trykk i dusjen, så det tok en liten evighet å få vasket håret..
WiFi på hotellet var veldig tregt, så vi brukte mest 4G.
Frokosten var ok, ikke noe wow opplevelse men vi ble mette. Hyggelig personale.
Bassengområdet var bra, likte at det var en avslappet stemning og at man fikk solsenger, uansett når man kom på dagen (selvfølgelig er det noen som alltid står opp før sola for å legge ut håndkleder.. )
Det tar ca 10 min å gå til sentrum, der de har mange restauranter og nips-butikker.
Vi koste oss veldig her og kunne fint ha dratt tilbake.

Takk, felixpus
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

To voksne og to gutter på 8 og 10. Nydelig utsikt fra stor balkong, fin leilighet som blir holdt ren. Ingen kamp om solsenger verken ved bassenget eller stranden. Muligheter for vannsport, herlig strand. Frokost er sånn passe, men gode restauranter i hovedgaten. Supermarked med greit utvalg, men enn del dyrere enn de litt unna- som ventet egentlig. Anbefales!

Takk, Trapesdanseren
Anmeldt 6. september 2017

Vi ferierte på dette hotellet sommeren 2017, der vi reiste via Apollo.
Fine rom, god senger. Rent og fint. Bra mat i restauranten ved hotellet.

Vi bodde på bakkenivå, og var litt plaget av maur da det var en glippe i døren. Men det ordnet seg fort

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, maylisab
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Koselig hotell med beliggenhet så å si på stranden! Stille og rolig for de som ønsker det og i god forbindelser til by/restauranter. Fint for de som reiser med og uten barn. Flere vannaktiviteter på stranden.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Silje H