Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“En opplevelse og veldig god mat ”

Kamakura Japanese Restaurant
Vurdert som nr. 49 av 155 Restauranter i Protaras
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Restaurantdetaljer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten ved en tilfeldighet, og besøket innfridde på alle måter. Servicen og maten var veldig bra. Kokkene sitt show med matlaging i restauranten gjorde stort inntrykk på barna våre på 9 og 12 år. De mente dette var den beste restauranten de hadde vært på noen gang og ville tilbake🙂

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Svanefar1969
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldelser (286)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

610 av 286 anmeldelser

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Fikk tips om at dette stedet måtte vi innom. Det angret vi ikke på.
Kokkene laget maten vår der vi satt og hadde et fint show mens de laget den.
Stor stemning i hele restauranten. Flere kokker holdt show på hvert sitt sted.
Maten var god og går gjerne tilbake for et nytt besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 343haraldr
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Veldig bra sushi 😊nydelig servitør Sokratis var en herlig opplevelse 🌞 kan absolutt anbefales 🌞mvh. Familien Bjerknes

Dato for besøk: september 2017
Takk, Main B
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Fikk en helt utrolig matopplevelse. Vi hadde sjømat og biff teriyaki. Kokk med et glimrende show teppanyaki. Har allerede planer om nytt besøk. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, haraldn400
Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse og nydelig mat, for hele familien! Største jenta vår på 4 år spiste mer i kveld enn hun har gjort siden vi kom til Fig Tree Bay, hun ble helt oppslukt i matlagingen 😊greit med noe annet enn fish&chips til barna 👏🏻👏🏻👌🏻 terningkast 6 fra oss! Nyyydelig dessert var det også 😊

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Rita M

Reisende som så på Kamakura Japanese Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Kamakura Japanese Restaurant? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.