“Fantastisk”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Ble møtt av et veldig hyggelig personalet. Kom egentlig litt sent for matshow, men de ordnet et show for oss alikavel. Utrolig imøtekommende og hyggelige kokker som lagde et fantastisk show. Maten var utmerket. Dette er et absolutt et sted som må oppleves. Tips er å booke bord til matshow. Shusien var helt nydelig :)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Marcus k

Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Valgte denne også TripAdvisor , og denne skuffet ikke. Mye «action « ved bordet, og fantastisk mat som resultat. Tommel

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 724st_lem
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten ved en tilfeldighet, og besøket innfridde på alle måter. Servicen og maten var veldig bra. Kokkene sitt show med matlaging i restauranten gjorde stort inntrykk på barna våre på 9 og 12 år. De mente dette var den beste restauranten de hadde vært på noen gang og ville tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Svanefar1969
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Fikk tips om at dette stedet måtte vi innom. Det angret vi ikke på.
Kokkene laget maten vår der vi satt og hadde et fint show mens de laget den.
Stor stemning i hele restauranten. Flere kokker holdt show på hvert sitt sted.
Maten var god og går gjerne tilbake for et nytt besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 343haraldr
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Veldig bra sushi nydelig servitør Sokratis var en herlig opplevelse kan absolutt anbefales mvh. Familien Bjerknes

Dato for besøk: september 2017
Takk, Main B

Reisende som så på Kamakura Japanese Restaurant, så også på

Protaras, Paralimni
Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Kamakura Japanese Restaurant? Del dine erfaringer!