“Enkel italiensk middag”

2 spiste pizza
2 spiste spaghetti
1 Risotto
1 Lasagne
Alle er veldig fornøyd med maten og drikker brus til. Når prisen ender under 100 Euro, er dette bare å anbefale. Vårt fjerde besøk i løpet av 2 år og like fornøyd hver gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 416atles

Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Spiste her to ganger. Første gang hadde vi pizza! Jeg hadde med ananas, skinke og bacon. Min mann med skinke, pepperoni og paprika. Vi var kjempe fornøyde med pizza. Kan anbefale denne. Da var også betjeningen veldig hyggelig og det var god service.

Andre gang vi spiste her hadde jeg spagetti carbonara og min mann hadde lasagne. Aldri smakt noe så smakløst. Lasagnen var i tillegg lunken i midten. Tror ikke de lager maten der og da, den kom alt for fort. Carbonaraen var mer som en fløtesaus med baconbiter. Ikke sopp eller løk. Smakløst. Det var også dårlig service denne kvelden. Vi satt lenge etter at vi var ferdige å prøvde å få kontakt med betjeningen for å få betalt. Skjerpings her! Blei veldig skuffet siden første kvelden var så bra. Tror vi kom midt i ett «vakt»skifte, men vi skulle jo ikke bli straffet for dette.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 967birgith
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Et stort utvalg av mat. Valget fallt på avokado med reker, dette ble servert på en halv avokado, toppet med hermetiske reker og masse dressing. Langtfra det beste jeg har smakt. Hovedrett var pizza som min venninne likte meget godt. Min kylling med ost og skinke, smakte meget godt. Desserten var under pari. Og vi endte opp med den største regningen så langt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, mhafnorl
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Mye forskjellig å velge mellom på menyen, anbefaler en Calzone som var fyllt til randen av godsaker. Hjemmelaget dessert var og godt, men når det kommer til servering og oppmerksomhet fra de som jobber der: 2 eldre karer som serverer gjør jobben sin, de yngste ansatte gjør en slett jobb, øyekontakt er så godt som umulig, men da tallerken er tom...

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 751hildev
Anmeldt 8. august 2016

Bestilte pizza og den var veldig god. Du kunne også legge til tilbehør uten at de tok ekstra kostnad. Typen min var veldig fornøyd med fisken han fikk servert. Var litt trangt der, men man overlever

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 640lenek

Reisende som så på Il Basilico, så også på

Har du vært i Il Basilico? Del dine erfaringer!