“Pastamiddag-forferdelig”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Skulle ha en enkel pastarett, fikk en utrolig dårlig lasagne. Vassen, smakløst, uspiselig! Spiste litt, men lot det meste stå igjen. Fikk kjeft av betjeningen fordi vi ikke spiste opp! Betalte og gikk. Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Bente-Lill B

Anmeldt 2. september 2019

Besøkte resturangen for middag. Bestillte 2 Pizza for 3 personer. Pizzaen ble raskt servert, noe som kan tyde på at den var mer kokt en stekt. Pizzabunnen var like rennende som fyllet som var opp på. Det hele minte mer om deig med kjøtt og ost på toppen. Værste forsøk eg har sett på å lage en pizza.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Terjedimmen
Anmeldt 29. juli 2019

Italian joke restaurant!! Vi kom 8 personer og skulle spise. Satt oss ned og bestilte mat, fire retter var kalde når de kom til bordet. To av oss bestilte lasagne,begge var kalde inni. Den ene av oss ble nektet ny mat Fordi sjefen selv mente den var varm nok, siden han hadde tatt fingeren i maten for å sjekke selv. Fy for et svin!!! Uhøflige servitører generelt og frekke. Skikkelig ufyselig plass, styr unna.
Vi forlot plassen i sinne. Eieren selv dummet seg ut når han skjelte oss ut foran masse andre gjester.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kimkalken83
Anmeldt 21. oktober 2018

kom innom for en lunsj,og ble gledelig overrasked,for den var veldig god,kommer gjerne tilbake hit for en pizza.

Takk, 644anita
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

2 spiste pizza
2 spiste spaghetti
1 Risotto
1 Lasagne
Alle er veldig fornøyd med maten og drikker brus til. Når prisen ender under 100 Euro, er dette bare å anbefale. Vårt fjerde besøk i løpet av 2 år og like fornøyd hver gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 416atles

Reisende som så på Il Basilico, så også på

Har du vært i Il Basilico? Del dine erfaringer!