“Fantastisk!”

Vurdert som nr. 23 av 177 Restauranter i Protaras
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vi spiste en nydelig lunsj her etter anbefaling av en venninne. Store porsjoner og fantastisk god mat. Alle fornøyde. Godt glutenfritt utvalg også. Spiste en nydelig glutenfri pasta.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Camillathauge

Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Vi fikk servert 2 retter m/ vin. Var godt fornøyd med begge deler. Jeg spiste tempura kylling til forrett og en langtidsstekt svineskanke til hovedrett, begge deler smakte godt

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 724st_lem
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Litt kjedelig mat. Bestilte set meny. Ikke mye smak. Men helt greit. Ikke lov til å
spille kort av en eller annen grunn ;)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, J0n_Magic
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Strålende fornøyd med både mat og service! Det er en stilig, up to date resturant med mange artige detaljer. Vært her to ganger allerede under vårt ukes opphold, og biffen smakte utsøkt begge gangene!:)

Takk, Mailene D
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale Hippocampus når man er i Protaras, Kypros. Hyggelig betjening og god mat. Her blir det raskt fullt, så anbefaler hvis man er mange, å komme litt tidlig (mellom kl. 19-20)hvis man ikke vil stå i kø og vente.

Dato for besøk: august 2018
Takk, hermodt

Reisende som så på Hippocampus, så også på

Har du vært i Hippocampus? Del dine erfaringer!