“God og mye mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Selv med et utdatert konsept som sliten innkaster, gir jeg restauranten nesten topp skår. Middag pepperbiff, var mør og smakte godt. Lokal spesialitet lam var fortreffelig. Det er store porsjoner og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, marsbeck

Anmeldt 6. oktober 2018

Sist års hyggelige opplevelser på denne restauranten fristet til gjenntagelser. Hyggelig og blid betjening som sørger for at bestilling og mat kommer i rask rekkefølge, God og vel tilberedt mat servert i en trivelig atmosfære gjør at man gjerne kommer tilbake gang etter gang. Anbefales.

Takk, Ingmund S
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et bra sted for en god middag!!! Nydelig pepperbiff og gode pizzaer. Rask og god service - men irriterende at spør om tips...

Takk, Larsemann01
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer der og spiste. Veldig fornøyd med utrolig bra service samt meget god mat.
Litt forvirring da hadde en som ga bord, en annen som tok drikke bestilling, en annen som tok matbestilling, og enda en som ryddet bord.... Men rask service og rask matlevering
Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Tone N
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi dro hit siden stedet så veldig koselig ut. Betjeningen var veldig serviceinnstilt og kom raskt, det gjorde maten og. Bestilte kylling med kremet saus, grønnsaker og fries. Kyllingen var særdeles kjedelig og altfor mye saus. Rødkål, noen få gulrøtter og en enkelt blomkål ble altfor kjedelig og dårlig gjennomført. Lav pris, ok mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Alf-Johan M

Reisende som så på Oscar Restaurant, så også på

Har du vært i Oscar Restaurant? Del dine erfaringer!