“Nydelig mat”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service. Ryddig og fint i restauranten og kjøkkenet er synlig fra der vi satt. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sondree2016

Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Familie på 4 som sterkt kan anbefale både kjøtt og fisk! Kokken kom også og lurte på hvordan biffen skulle bli tilberedt!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Harald W
Anmeldt 29. mars 2019

Alltid hyggelig med et besøk på Diva, besøkte stedet første gang i 1989. Etter det har vi alltid vært en tur innom Diva på våre besøk på Kypros og Protaras. Mat og service holder en høy klasse

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 425knutg
Anmeldt 21. oktober 2018

var tilbake til Protaras etter 2 år,og klart vi skulle besøke vår favotitt restaurant som vi IKKE hadde glemt siden vi var der,og de skuffet IKKE alt var helt nydelig fra start til mål,nydelig mat og flott service,Føler vel at INGEN kan matche dem,etter å ha spist på forskjellige steder hele uken,så kommer jeg tilbake til Protaras så tror jeg at jeg bare skal spise her,da jeg vet at maten og servicen er topp,topp.

Takk, 644anita
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Beste måltidet vi hadde, veldig god biff og hyggelig betjening. Kan virkelig anbefale denne plassen.

Takk, 337ingert

Reisende som så på Folio Restaurant, så også på

Har du vært i Folio Restaurant? Del dine erfaringer!