“Ypperlig”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Beste måltid på Kypros så langt
Lasagnen var ypperlig. Gresk salat var god også. God service og hyggelig betjening.
Rask servering

Takk, 812runek

Anmeldt 19. august 2018

Vi ble det glemte bordet på denne restauranten, det preget hele kvelden.
Flott utsikt, null brød, rettene kom til ulike tider.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, christinesoerensen
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, men det er ikke bra nok når servicen er laber og personalet virker sure og gretne. Bestilte forretter til alle 6 i følget og de kom til forskjellige tider. Personalet glemte å servere oss brød, samt vi måtte flere ganger purre på ketcup, olje osv.
Første hovedrett ble servert 5 minutter før de neste fikk hovedretten.
Vi ga beskjed om at vi synes det var dårlig service noe som det nesten virket som sjefen ga blanke i da han sikkert fikk fyllt opp restauranten pga utsikten.
Min anbefaling.. gå et annet sted dersom du ikke kun er ute etter utsikt.
Novelo nede i byen er en mye bedre opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jon_Chr3r
Anmeldt 19. juni 2018

Spiste forskjellige retter på denne restauranten i 6 dager. Fisk og skalldyr kan særlig anbefales. Hyggelig betjening, og god service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hildegunn T
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Super mat og veldig hyggelig betjening! Vi har spist mye skalldyr og fisk. Nydelig, varmt brød settes frem. Fin utsikt over strandpromenade og havet.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, GroHege

Reisende som så på Kalamies Restaurant, så også på

Har du vært i Kalamies Restaurant? Del dine erfaringer!