TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Familie på tre var her 2 uker i august. Vi hadde to-roms med utsikt mot bassenget. Leilighet med godt plass, kjøkkenkrok og balkong. Perfekt for oss tre.
Førsteinntrykket var ok, men ikke særlig godt renholdt. Det lå igjen hår etter tidligere gjester, og bak slikt som dørstoppere var det skikkelig møkkete. Der ikke moppen kom til ble det nok aldri vasket. På rekkverket til balkongen var det fuglemøkk da vi kom, og mer fuglemøkk da vi dro. Det var også muggflekker i taket på badet. Fukt fra leiligheten over?
Sengene her var myke og gode, og kjøkkenet var utstyrt med det vi trengte, bortsett fra oppvaskmiddel og kost. Da var det litt rart at vaskedamene ikke vasket opp, selv om vi la igjen noen euro til dem. Vi kjøpte til slutt det vi trengte for å vaske opp, og gjorde det selv. Lidl er rett over gata, så det gikk fint. Der handlet vi også inn til frokoster og noen lunsjer.
Ute var det ett basseng for "voksne", relativt stort, men for lite i forhold til antall gjester. Grått vann, med synlig møkk, og man fikk hår mellom fingrene rett som det var. Dette skal visst være ganske nytt, men enten for lite, eller for dårlig rensing. I august var dette fullt av bråkete briter som alle skulle kaste ball. Da både store og små oppførte seg som småunger i et trangt basseng kunne det bli slitsomt for voksne folk.
Poolbaren var fin. Dem hadde god slush, og serverte bra mat. Selv om club sandwichen er noe av det tørreste jeg har spist, så var gyros legendarisk godt.
Vi var på stranden flere ganger, ca 10 minutter å gå. Fin strand med alt som trengtes. Litt overfylt like ved land, da det var relativt brådypt sett f.eks i forhold til Nissi Beach i Ayia Napa. Vi følte oss mer som sild i tønne her.
Beliggenhet et kvartal ovenfor hovedgaten, og like ved Lidl, var helt perfekt. Masse bra restauranter i gangavstand.
Selv om jeg har trekt frem mye negativt her, så koste vi oss på tur. Litt dårlig renhold ødelegger ikke to uker med sol, varme og god mat.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Arnfinn M
Anmeldt 2. oktober 2017

Nytt hotell for oss, men trolig satt opp ca 1994/95.(Da vi gikk forbi) Har nok vært gjennom en vellykket oppgradering med fin kjøkken avdeling hvor alt fungerte og med gode møbler og en stor og god seng i vår 2 roms. Savnet kaffetrakter og skulle ønske de hadde valgt dusj kabinett stedet for badekaret som er så trangt i bunnen at det er vanskelig å holde balansen når man dusjer. Badet er nok det minste vi har opplevd til nå, men det holder.
Flott basseng område og fin hage med brukbare solsenger.
Har benyttet 10 hotell i Protaras og Pernera tidligere, men vi kommer gjerne tilbake.
Til nå raskeste inn-sjekk. Trivelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Ingmund S
Anmeldt 10. juli 2015

Har bodd på dette hotellet 2 ganger og har vært veldig fornøyd. Rommene, inkludert badet, er forholdsvis nyoppussede og ser rene og pene ut. Hotellets bassengområde er stort og fint. Bassenget har en egne jacuzzidel, men den har dessverre aldri vært slått på mens jeg har vært der. Rett over gaten ligger en stor Lidl-butikk som blant annet selger ferske bakevarer - perfekt for de som ikke har frokost inkludert i prisen. Hotellets restaurant/bar har jeg ikke besøkt noe særlig. Spiste lunsj der en gang, og ville ikke gått for all inclusive her! Det tar ca 15 min å gå fra hotellet til den beste delen av stranda (Fig Tree), men det er verdt det! Hotellet ligger 2 gater ovenfor hovedgata, så det er kort vei til restauranter og butikker samtidig som du får en viss avstand. Liker meg veldig godt på hotellet, og ville gjerne bodd her igjen!

Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, grete001
Anmeldt 16. juni 2013

Vi er et voksent par som bodde en uke på dette hotellet. Leilighet og fellesarealer var veldig lyse og fine med bra renhold. Leiligheten var godt utstyrt. Stor, god seng. Fint bad med badekar. Aircondition inkludert i prisen. En hyggelig dame hadde rengjøringen av leiligheten vår, resten av betjeningen var høflige men nokså avmålt. Hotellet ligger litt tilbaketrukket fra hovedgaten og stranden, så det var ganske stille og rolig med tanke på biltrafikk. Er nok et typisk familiehotell, mange unger og mye lyd fra bassengområdet. Det var plassert høyttalere fra hotellets musikkanlegg rundt omkring på hele bassengområdet, og det ble spilt høy musikk hele dagen, samme musikken om igjen flere ganger om dagen, hver dag. Internett/WIFI var kun tilgjengelig i resepsjonsområdet til høy pris, 2 Euro for 0.5 time... Vi var borte fra hotellet i to døgn og når vi kom tilbake hadde strømmen vært slått av, til og med i kjøleskapet, så maten vi hadde der var ødelagt. Alt i alt et greit hotell men jeg vil si at dette hotellet passer bedre for barnefamilier enn for voksne uten barn.

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, IngerS975
Anmeldt 12. juni 2011

Var på tur med lite barn, så det var supert med det store bassengområdet. Hotellet ligget fint til 2 gater unna "sentrum". Stille og fredelig.
Det som ikke var så bra var at de byttet håndkle bare 2 ganger. På fredag da vi kom, og mandag. Det er for lite på et badehotell.
Vi hadde halvpensjon, så vi hadde 2 måltider på hotellet. Det gjør vi ikke igjen. Kjedelig mat, og mye likt hele tiden.

Dato for oppholdet: juni 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, Dag-asbjorn