“Relativt smakløs mat”

Kjøkken: Italiensk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kokkene har glemt krydder, dermed ble maten ganske så smakløs. Og; etter at maten var servert glemte servitørene gjestene - tok dermed laaang tid å få betalt etc. Men likevel ba de om tips da regningen skulle betales.

Takk, Larsemann01

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Super mat og super service.
Vi var 4 personer og alle spiste pasta. Perfekt pasta. Ekstra service at gikk rundt med en stooor (1 meter høy) pepperkvern og spurte om ville ha kvernet pepper på maten
Beste maten vi har spist på Kypros.
Gutta på 14 år sa at hit måttevi igjen. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tone N
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza og pasta og da havnet vi her helt tilfeldig det var en fantastisk god opplevelse mat og vin =supert

Dato for besøk: september 2017
Takk, anjab550
Anmeldt 8. august 2016

Vi, jeg og min samboer, bestilte pasta da dette gav uttrykk for at de skulle kunne det italienske kjøkken. Maten gav meg ikke en opplevelse jeg hadde forventet da de var kun helt ok. ikke et sted jeg vil tilbake til og det hjelp ikke på for å prøve å endre min oppfatning da betjeningen ikke møtte med øyekontakt men var mere opptatt av å se på tv/damene

Dato for besøk: juli 2016
Takk, NicolaiDahl
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Her spiste vi brushetta og pesto spaghetti, smakte veldig bra! Flinke servitører som var veldig oppmerksomme. Ligger nært Magig water show som vi gikk på etter middagen :)

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Laila J

Har du vært i Don Corleone? Del dine erfaringer!