“Helt topp”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Da vi kom hit ble vi møtt med et smil, og vi følte oss godt tatt vare på hele tiden. Til hovedrett bestilte vi biff stifado, lam kleftiko og grillet kyllingfilet. All maten var kjempegod og pent anrettet. Hvis man valgte salat til maten, fikk man en liten gresk salat ved siden av. Tommel opp. Til dessert spiste vi brownies med valnøtter og is. Fantastisk godt.
Til slutt en liten drink på huset.
Jeg klarer ikke å finne noe negativt å si om dette stedet. Til og med toalettet var fint her. Det blir nok et besøk til før vi skal hjem.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnfinn M

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales! Helt nydelig cyprotisk mat og vin. Kjempe service og hyggelig atmosfære. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ivano504
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Her er det hyggelig betjening og servicen er på topp.
De er veldig oppmerksomme og du føler deg velkommen.
Siden de er litt forsiktige med smakstilsetninger blir det svært bra og 4 poeng
Kan minne om en finere restaurant siden servicenivået er høyt, men prisene er moderate og riktige.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Willy S
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Kan anbefales, nydelig mat og store porsjoner . Hyggelig folk som jobber der også. Blir nok ett besøk til før det bærer hjem til Norge igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, BrennaDrammen
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Spiste her 2 ganger forrige sommer og var meget fornøyd. Måtte derfor innom Tower House denne turen også.
Veldig hyggelig betjening, og veldig proffe når det kommer til service.
Maten kommer i store porsjoner, ser innbydende ut, og smaker veldig godt.
Vi har prøvd flere ulike retter her, alle har falt i smak.
Når vi har bedt om å få betale har vi ved alle anledninger blitt byd på en gratis liten forfriskning "on the house".
Ta turen innom, dere blir neppe skuffet ;)

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ole O

Reisende som så på Tower House, så også på

Har du vært i Tower House? Del dine erfaringer!