“Kjempekoselig restaurant”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 26. april 2019

Utrolig hyggelig restaurant med nydelig mat, og veldig hyggelig personale. Pizzaen er fortreffelig, likeså pepperbiff på Italiensk vis. Absolutt verdt et besøk :)

Dato for besøk: april 2019
Takk, bebaa60

Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Spiste middag og må virkelig si at vi ble overrasket. Da vi ankom restauraten ca. Kl 19 var den allerede nesten helt full av gjester. Vi fikk heldigvis et bord for 2. Betjeningen kom raskt på plass for oss. Meget rask betjening og topp service. Maten vi fikk var smakfull og god. Kan trygt anbefale langtids kokt lammeskanke, den var super ! Gode italienske viner også som sømmer seg en italiensk restaurant. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjell S
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Restauranten ser meget pen ut fra utsiden, og derfor tenkte vi å prøve denne fremfor den som ligger rett ovenfor i samme gate. Dette var noe vi skulle angre på. Først og fremst var de ansette lite serviceinnstilte. Det tok sin tid før vi fikk bestilt selve maten, enda restauranten var kun besatt av 4 bord. Når vi først får maten (pizza) virket denne seig, og vanskelig å kutte i med kniv. Smaken i seg selv sto ikke til mer en middelmådig, og spesielt skinken på pizzaen smakte merkelig.

Vi bestemte oss for å prøve desserter i håp om at dette skulle være noe bedre. Men det ble visst til det verre, min fure bestilte panacotta, denne smakte først og fremst veldig lite, den var kornete, hadde en merkelig konsistens og «frukt-toppingen» kan sammenliknes med syltetøy. Jeg bestilte en «nutella calzone», og skal jeg være helt ærlig hadde jeg ikke kunnet skille mellom denne og en brødskive med sjokoladepålegg.

Alt i alt en dårlig opplevelse, etter 1 uke på denne øyen var dette den desiderte skuffelsen, anbefaler ikke dette til noen! Med mindre du liker dårlig mat til en relativt stiv pris ut i fra kvalitet. Til slutt vil jeg også nevne at jeg kelneren så på meg flere ganger i den han tastet inn beløpet (lurte på dette med tips), hvor han til slutt spurte «ønsker de å tipse, sir», hvor jeg da svarte «nei, maten og spesielt desserten var forferdelig».

Dato for besøk: september 2017
Takk, peterparker22222
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Ankom i 8-tiden, var svært travelt. Følte oss heldige som fikk bord. Fin atmosfære. Både risotto og sjømat-pastaen var veldig god, samt is til dessert. En svært profesjonelt drevet og veldig populær restaurant. Det var kø utenfor fra vi ankom til vi dro et par timer senere så det kan være lurt med reservasjon. Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
Takk, 23eirikn
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Fantastisk pasta! Tortellini Alfredo, skulle ønske jeg kunne spise det daglig. Helt helt nydelig. Også hvitløksbrød og bruscetta. Mannen min mente pizzaen med skinke hadde feil skinke, men den så nydelig ut. Skinke = spekeskinke til de som lurer. Isen var og kjempegod. Frisk sorbet eller ekte pistasj!

Spiste der 2 av 7 dager, og det samme fordi det var så godt. Alltid fult! I helger kan det være lurt å forhåndsbooke (sommer) fordi mange lokale og var der. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, LiseSD

Reisende som så på Marcello's Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Marcello's Italian Restaurant? Del dine erfaringer!