“Beste restauranten!!”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og koselig personalet!! Anbefales på det sterkeste❤
Vi har kost oss her flere kvelder på rad og like trivelig hver kveld!!
Kjempe god service!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, monikanilsen

Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Maten smakte veldig bra, servicen var bra. Fikk god hjelp når vi bestille. Kommer garantert tilbake. Har også Take Away. Så mulighet for lunch fra 12:30.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, J0n_Magic
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi forsøkte litt forskjellig av rettene og alle smakte godt.

Vi reagerte litt på at averterer med at det er hjemmelaget mat, men tok sjangser allikevel. Som nevnt var alt fra suppen til middagsretter og barnemeny velsmakende. Jeg vil ikke gå så langt å si at dette var bedre enn det en får på andre lignende restauranter som tar råvarene på alvor.

Betjeningen var fantastisk. Passe vennlig og oppmerksom.

Stedet er fint innredet og maten serveres med varmeelementer. Utsikten er ikke noe pluss for stedet, så ta med godt selskap.

Anbefaler et besøk, men ikke dersom en vil oppleve en romantisk solnedgang.

Dato for besøk: august 2018
Takk, SteinA740
Anmeldt 27. oktober 2014

Var så fornøyd etter vårt første måltid her, at vi dro tilbake neste kveld. Fantastisk god mat og super service. Fikk også kjøpt halve porsjoner, så kveld nr 2 prøvde vi masse forkjellige retter og alt smakte helt fortreffelig. Utrolig billig her også, og meget god rødvin. Kommer definitivt igjen på vår neste tur til Kypros.

Dato for besøk: september 2014
    • Atmosfære
Takk, Gry2601
Anmeldt 19. mai 2014

God kinesisk mat og store porsjoner. Hyggelig og hjelpsom betjening. Fikk fine tips om tilbehør. Anbefales som fin avveksling fra det kypriotiske kjøkken som tilbys ellers.

Dato for besøk: mai 2014
Takk, nils m

Reisende som så på Wan Chai, så også på

Har du vært i Wan Chai? Del dine erfaringer!