“Helt fantastisk!”

Vurdert som nr. 29 av 164 Restauranter i Protaras
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Vi bestilte treretters med sataykylling som forrett, beef teriyaki og crispy duck til hovedrett. Smakte over all forventning. Etter en flaske vin prøvde vi ut flere desserter, hvor Green tea brulee var en favoritt.

God service og bevertning!

Takk, Tonje F

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, desverre ble inntrykket ødelagt av masete servitører, virket som de ville ha oss raskest mulig ut igjen. Vi spiste allikevel en treretters og de skjønte etter hvert at vi ville kose oss med den nydelige maten

Takk, Bernanne
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Var 2 voksne og 2 barn til middag.
Spiste spare ribs og kylling satay til forrett.
Værste spare ribs ever. Barna trodde det var pepper kaker.
Kylling og biff til hovedrett, også meget tørt. De ansatte var stresset og virret rundt som hodeløse høns. Null kontroll og service.
Styr unna.

Takk, Anderswil78
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

6 stykker deler 2 ender...for andre gang denne turen. Godt, raskt og hyggelig og kan absolutt anbefales.

Takk, Atle S
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Ungt par fra Norge som er veldig glad i asiatisk mat. Denne restauranten er absolutt blant våre topp 3 favoritter. Bra service, god størrelse på porsjonen og absolutt godkjente priser. Spiste middag her to kvelder og fikk prøvd nudler og «wok» rettene deres. Fantastisk godt!!

Takk, Ida H

Reisende som så på Lemongrass Pan Asian Restaurant, så også på

Har du vært i Lemongrass Pan Asian Restaurant? Del dine erfaringer!