“Anbefales”
Anmeldelse av Poseidonio Restaurant

Poseidonio Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 177 Restauranter i Protaras
Anmeldt 9. august 2018

Dette har vært vårt stamsted siden 2011, er nå 4 år siden vi var på Kypros sist. De hadde freshet opp interiøret og det fremstår som lyst og delikat. Maten er i særklasse. Wendy, Geoff og resten av personalet er meget vennlige og serviceinnstilte.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Yvonne J

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Skal du ut og spise i Protaras vil jeg anbefale Poseidonio. Her vil nyte veldig god mat og hyggelig atmosfære. Det er fire år siden vi var her sist. Så godt å komme tilbake!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Bjørn J
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi er tilbake.......Like god mat.
God service.
Hyggelig eierpar!!! Fotball på tv, om ønskelig. Lekeplass til de minste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anne H
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi endte her siste kvelden av ferien fordi de hadde lasagne på menyen og eldste mann hadde ønsket seg det i flere dager. Det viste seg å være et godt valg, ikke bare for lasagnen. De har en stor og variert meny med både greske og europeiske retter. Brød, oliven og tomatrøre ble servert før maten. Barnemeny cheeseburgeren var kjempestor, hjemmelaget og kostet bare 5€ med pommes frites. Lasagnen falt i smak til eldstemann, mens vi voksne koste oss med kleftiko og en annen gresk rett i rause porsjoner. Dessert og lokal aprikoselikør/ annanasdrink til barna og noen søtsaker sammen med den hyggelige regninga til slutt. Med 2 øl på hver, brus og vann til barna kom den på 59€. Mye for pengene, god service og god mat!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, hegesolerod
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Detter er et stamsted og velge, alt god mat og veldig god service alltid med et smil, sted for både store og små

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Ole-bjørn H

Reisende som så på Poseidonio Restaurant, så også på

Har du vært i Poseidonio Restaurant? Del dine erfaringer!