“Tregt og kjedelig.”

Veranda Italian Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 177 Restauranter i Protaras
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Smakløs mat. Og utrolig tregt.

Vi bestilte lasagne og en pasta med tomatsaus og bacon. De hadde ingen pasta med noe kjøtt. Kun sjømat eller bacon.

Betjeningen var ikke særlig hyggelig. Når vi hadde bestilt tok det ca 40 min før vi fikk maten. Skulle tro de måtte ut å slakte grisen for å få bacon først. Lasagne var smakløs. Pastaen var også smakløs og det var lite mat.

Pluss: fin utsikt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 967birgith

Anmeldt 26. september 2017

En utrolig hyggelig restaurant med nydelig mat. Man sitter på verandaen og kikker utover havet, mens servitørene hele tiden passer på at du har det bra. Hele opplevelsen er avslappende og rolig, og man kan bare nyte. Prøv gjerne servitørens greske rødvin, den heter 99, til biff med peppersaus. Bare nydelig!! Takk til flott personale :)

Dato for besøk: september 2017
Takk, bebaa60
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Høflig betjening. Drikke og mat kom realtivt raskt. Priser som oppe i hovedgaten. Utsikt utover havet. Pastaretten vi spiste var helt grei. To av tre pizzaer som ble servert var bunnen for lite stekt ellers var de helt ok. Tviler på om vi drar hit igjen.

Takk, ESontrip
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Anbefales for gode og smaksrike retter, balsamico, hvitløk og basilikum i harmoni, fint dandert på tallerken. Gleder meg til å prøve mer her. Hyggelige servitører, absolutt verdt et besøk.

Takk, 751hildev
Anmeldt 6. juli 2017

Bestilte lasagne og en pastarett. Smakte ypperlig. Enkelt og godt servert. De ansatte også ekstremt hyggelige, som alltid trekker opp inntrykket. Flotte lokaler med fin utsikt. Denne anbefales på det sterkeste.

Takk, tordp943

Reisende som så på Veranda Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Veranda Italian Restaurant? Del dine erfaringer!