“Beste maten vi fant”

Veranda Italian Restaurant
Vurdert som nr. 26 av 175 Restauranter i Protaras
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Maten generelt i Protaras holder et svært dårlig nivå etter vår mening, men dette var for oss det beste vi fant. Vi er ingen feinschmeckere på mat, men forventer god mat og ikke typisk "charter-mat". Her var det gode råvarer, relativt pent anrettet og delvis hyggelig service. Vi var her to ganger. Første gangen var vi der tidlig på kvelden og fikk både varme rundstykker og en snack med dip før forrett og hovedrett. Andre gangen, noe senere på kvelden fikk vi kun brød og en service som var langt dårligere enn første gang. Med andre ord: litt stressa servitører og servicen varierer fra gang til gang. Det var ikke fullt på restauranten noen av gangene. Maten var hvertfall bra. Vi testet både fisk, kylling og kjøttrettene. Gode sauser, greit tilbehør i form av grønnsaker og poteter som var godt stekt og ikke vassent. Derfor vil vi anbefale denne restauranten over mye annet som vi testet som også lå på topp på tripadvisor her i Protaras over beste restauranter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Stian P

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

I løpet av 14 dagers ferie i Protaras, ble denne italienske restauraten besøkt 2 ganger. Årsak: meget god mat, vinmeny og super rask og hyggelig service. Restauranten fremstår som en veranda over en annen restautrant som befinner seg i 1ste etasje under. Fin utsikt mot sjøen. Et mattips: prøv stedets møre pepperbiff med en himmelsk god peppersaus. Her tilbys det også skikkelig irish coffee med ekte Jameson whiskey! Super.
Kan trygt anbefale stedet!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjell S
Anmeldt 13. juni 2018

Koselig restaurant med havutsikt I Fig tree bay.Veldig god pizza og pasta,hyggelig betjening,kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 711marit
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Smakløs mat. Og utrolig tregt.

Vi bestilte lasagne og en pasta med tomatsaus og bacon. De hadde ingen pasta med noe kjøtt. Kun sjømat eller bacon.

Betjeningen var ikke særlig hyggelig. Når vi hadde bestilt tok det ca 40 min før vi fikk maten. Skulle tro de måtte ut å slakte grisen for å få bacon først. Lasagne var smakløs. Pastaen var også smakløs og det var lite mat.

Pluss: fin utsikt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 967birgith
Anmeldt 26. september 2017

En utrolig hyggelig restaurant med nydelig mat. Man sitter på verandaen og kikker utover havet, mens servitørene hele tiden passer på at du har det bra. Hele opplevelsen er avslappende og rolig, og man kan bare nyte. Prøv gjerne servitørens greske rødvin, den heter 99, til biff med peppersaus. Bare nydelig!! Takk til flott personale :)

Dato for besøk: september 2017
Takk, bebaa60

Reisende som så på Veranda Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Veranda Italian Restaurant? Del dine erfaringer!