“Ok mat, minus for service ”

Veranda Italian Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 177 Restauranter i Protaras
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Ok mat. Kjøpte en forrett med ost og noe greier for 16 euro, det var skuffende. Lasagne som hovedrett og denne var ok. Ganske uhøflige ansatte. Var store porsjoner, fikk ikke spist opp hovedretten. Da servitøren spurte om ikke maten var god sa jeg at den var god men stor porsjon. Da svarte han at porsjonen var ikke stor, men at jeg er for liten. Virket ikke som dette var en spøk heller, og kelneren var sur. Skjønner ikke at denne restauranten ligger så høyt oppe her inne, var derfor vi dro dit. Ville ikke dratt tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, marenlouises

Anmeldt 30. august 2018

Veldig koselig restaurant med utsikt over havet.
Deilig mat og hyggelig betjening.
Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 1964AlexanderN
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Rålekkert sted med fantastisk utsikt og fint interiør. Maten er veldig god og kelnerne har er blide og hyggelige.
Kan anbefales på det varmeste. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trek246278
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Maten generelt i Protaras holder et svært dårlig nivå etter vår mening, men dette var for oss det beste vi fant. Vi er ingen feinschmeckere på mat, men forventer god mat og ikke typisk "charter-mat". Her var det gode råvarer, relativt pent anrettet og delvis hyggelig service. Vi var her to ganger. Første gangen var vi der tidlig på kvelden og fikk både varme rundstykker og en snack med dip før forrett og hovedrett. Andre gangen, noe senere på kvelden fikk vi kun brød og en service som var langt dårligere enn første gang. Med andre ord: litt stressa servitører og servicen varierer fra gang til gang. Det var ikke fullt på restauranten noen av gangene. Maten var hvertfall bra. Vi testet både fisk, kylling og kjøttrettene. Gode sauser, greit tilbehør i form av grønnsaker og poteter som var godt stekt og ikke vassent. Derfor vil vi anbefale denne restauranten over mye annet som vi testet som også lå på topp på tripadvisor her i Protaras over beste restauranter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Stian P
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

I løpet av 14 dagers ferie i Protaras, ble denne italienske restauraten besøkt 2 ganger. Årsak: meget god mat, vinmeny og super rask og hyggelig service. Restauranten fremstår som en veranda over en annen restautrant som befinner seg i 1ste etasje under. Fin utsikt mot sjøen. Et mattips: prøv stedets møre pepperbiff med en himmelsk god peppersaus. Her tilbys det også skikkelig irish coffee med ekte Jameson whiskey! Super.
Kan trygt anbefale stedet!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjell S

Reisende som så på Veranda Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Veranda Italian Restaurant? Del dine erfaringer!