“Smak av Italia”

Veranda Italian Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 175 Restauranter i Protaras
Anmeldt 8. september 2019

Når du har vært i Italia og spist spaghetti carbonara, så blir alt annet en dårlig etterligning. Men her fikk vi faktisk følelsen av å være i nærheten! Nydelig mat, vakker utsikt og hyggelig humoristisk personale. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nina J

Anmeldt 11. juli 2019

Super service, nydelig mat og fantastisk service. Vi var 8 stykker og alle fornøyde. Anbefales sterkt

Takk, britolaug
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Ett sted med bra atmosfære. Hyggelig betjening som forstår deg. Kan anbefale , tilpasser og sørger for god service.

Takk, VibekeL_13
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Vi var i kveld og spiste middag. En kyllingsalat og en biff med peppersaus. Maten var det ikke noe feil med smaksmessig, men noen av betjeningen hadde trengt seg et kurs i oppførsel.
F.eks jenta som møtte oss vid inngangen spurte om vi hadde reservert bord hvilket vi ikke hadde.
Så hun himlet med øyene og sukket. Fulgte oss så opp til restauranten.
Mannen som tok imot vår bestilling smilte ikke engang, spurte ikke hvilken type potet vi ønsket til biffen enda det var tre alternativer på menyen. Han lyttet med et halvt øre til hva vi sa da vi sku bestille drikke og trudde først at jeg ønsket en liten cola da jeg ønsket en liten øl. Så bestilte mannen min en 0,5 ltr øl og fikk servert en 0,3 ltr.
Men de andre damene som serverte maten og som tok betalt var veldig koselige og hyggelige.

Takk, costaCoffe
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte å gå her, ettersom restauranten hadde fått en del gode omtalelser her på TripAdvisor - samt en tiltalende meny. Vi stod en stund å ventet på å få bord, ettersom inngangen var stengt av med kjetting. Etter ca 5-6 min venting, kom det en kelner og åpnet. Vi fikk et bra bord til tross for at vi ikke hadde reservert (vi spiste i 20.30 tiden). Vi fikk raskt menyer og de som raskt å tok bestilling. Vi bestille Parma pizza, og det smakte utmerket. Før middagen fikk vi også en forrett (grissini og ulike dipper). Alt i alt en hyggelig kveld, og et sted vi absolutt vil besøke igjen.

1  Takk, 78daniellat

Reisende som så på Veranda Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Veranda Italian Restaurant? Del dine erfaringer!