“Fantastisk, men dyrt!”

Magic Dancing Waters Show
Vurdert som nr. 1 av 1 Konserter og show i Protaras
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Nyttig informasjon: Baderomsfasiliteter, Trapper / heis, Rullestoltilgang, Mat tilgjengelig for kjøp, Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 6. oktober 2015

Imponerende lys og lyd, i tillegg til masse fantastiske figurer av vann. Det var 2 rekker med bord på hver avsats og det var stor forskjell på utsikten fra fremste rad.
Avslutningen med vulkan var utrolig.
Anbefaler alle over 10-12 år å se på dette. Eneste negative var egentlig prisen, det kostet for mye!

Takk, Tommy L

Anmeldt 19. august 2015

Jeg og min samboer bestemte oss noen av de første dagene at vi måtte dra på Magic Dancing Waters Show, da musikken var så høy at du hørte den kvartaler unna, og det var farger som lyste opp om kveldene. Min samboer er fargeblind, og syntes det dette så morsomt ut, teit nok. Vi bestemte oss en kveld for å se hva det var, og vi ble positivt overrasket da jeg var litt skeptisk til det hele fra starten. Det var laser-, lys- og vannshow uten like med kjent musikk. Faktisk ganske moro og fascinerende! Man blir også tatt bilde av på tur inn, som man kan velge å kjøpe for 5 euro - noe vi faktisk gjorde da vi tenke det kunne vært et bra ferieminne! Eneste negative jeg kommer på er at det var litt dyrt etter vår mening. Er sikkert supersuksess å ta med barn på dette. Men alt i alt verdt turen! Vil forresten anbefale drinken "Blue Lagoon" som serveres der.

Takk, Maria M
Anmeldt 25. juli 2015

Her får både syn og hørsel en opplevelse som ein husker lenge. Her er det vulkaner som spyr ut røyk. Og fin musikk

Takk, Ferdinand1956
Anmeldt 10. juni 2015 via mobile enheter

Veldig flott opplevelse. Da vi ikke trodde det kunne bli bedre, ble det det. Var definitivt verdt pengene. Personalet var også veldig serviceinnstilt.

Takk, Reiseentusiast
Les flere anmeldelser
Anmeldt 27. april 2015 via mobile enheter

Vi var to venninner som reiste på dette. Rundt oss satt nyforelska par. Koselig stemning og ok mat før show. Har du ikke sett vannshow før, og har noen timer å slå I hjel, kan det anbefales. Gå inn med åpent sinn.

Takk, lenesav

Reisende som så på Magic Dancing Waters Show, så også på

Har du vært i Magic Dancing Waters Show? Del dine erfaringer!