Flott show

Dette showet med vann,pyroteknikk og laser var flott. Kan anbefales. Kostet 25 euro og var verdt... les mer

Anmeldt 14. oktober 2018
Børre P
Noe anderledes og fascinerende

Anmeldt 25. juni 2017
Dina Jeanette O
Blaker, Norge
Les alle 1 259 anmeldelsene

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Protaras
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Helt grei i underholdning i en timestid. Blir presset til å ta bilder i inngangspartiet for så skal dem selge deg disse under showet.
Showet i seg selv er greit det

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Chrisern2511
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Farger, lys og vannfontener, laser og røyk satt sammen til et show av klassisk musikk, balalaika, zorba og som avsluttes med glødene vulkaner og Europe. Hadde kun billetter til show, men det er mulig å kjøpe noe å drikke. Billetter fås kjøpt i luka eller på nett. Vær ute i god tid for å finne bord.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Hilde V
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Vann show med musikk, lys og flammer. Var veldig bra, men ikke noe man ser flere ganger tror jeg personlig. Vær tidlig ute, da det er mye folk som ofte skal se. Vi satt bakerst og syntes det var helt greit.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, Dina Jeanette O
Anmeldt 24. august 2016

Dette er et show som hele familien kan være med på.
Her vil du oppleve spektakulære belyste vannsøyler og formasjoner som beveger seg i takt med tilpasset og dramatisk musikk. Overraskelsene står i kø og når du tror showet har nådd sin finale, blir du overlesset med enda mer spektakulære morsomme og til tider helt utrolig vannshow.
Sørgelig er det at showet blir ødelagt av alle som skal filme hele tiden. Like sørgelig er det at showet avsluttes med en tilsammenlikning, kjedelig og amatørmessig laserforestilling med et "vulkanutbrudd der det avbrennes store mengder "tennveske" med tilhørende røyk. :-(

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Asbjorn B
Anmeldt 18. august 2016 via mobile enheter

Var med fire barn på 2,4,8,12 år. Skulle spise der også, det var buffet for 10 euro. De første som
Kom inn fikk spist litt av alt. Det var ingenting igjen da vi kom 10 minutter etter den åpnet. OK show, litt stilig, men litt for langt i forhold til at det ble mye gjentakelse.

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Irene H