“Wonderful experience!”

Trattoria Toscana Al Vecchio Forno
Vurdert som nr. 6 av 24 Restauranter i San Quirico dOrcia
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Full restaurant når vi ankom uten reservasjon, ventet i en halv time, fikk så bord som avtalt. Veldig travelt når vi fikk bord, fikk champagne på huset som botemiddel for litt venting. Bestilte grillet biff med hvit bacon og poteter samt en nydelig pasta med pistasj og skinke! Innertier, sjelden smak så god mat! Desserten levde opp til nivået og vinen de anbefalte var meget god. Anbefales!

Takk, John Are B

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Ganske stort uteområde, var ikke inne, med mange bord i fler forskjellige nivåer. Noen under tak og noen under parasoller og segl.
Meget bra meny og hyggelig betjening. Det var en tydelig stolthet blandet dem som jobbet der. Inntrykket var et det var mange lokale som spiste der.
Bra inntrykk!

Takk, Rikard W
Anmeldt 14. mai 2016 via mobile enheter

Startet med pasta med anderagu. Pastaen var god med rikelig med andekjøtt. Ikke noe å utsette på den første retten. Den andre retten var biff med Brunello. Sideretten var poteter og løk. Kjøttet var godt og riktig stekt, men hele retten blir litt ordinær. Potetene var noe harde og litt for salte. Brunelloen ble også for anonym og ga ikke de smakene en godt redusert vin skal gi slik at retten ble glemt like raskt som den ble spist, noe som er litt skuffende for et sted som dette. Atmosfæren var god, betjeningen var hyggelig og det samme var vinen. Maten levde dessverre ikke helt opp med tanke på prisen.

Takk, Daniel H
Anmeldt 19. oktober 2015 via mobile enheter

God mat og hyggelig helt til vi fikk regningen før vi hadde bedt om den. Har aldri opplevd at en nærmest blir kastet ut etter å ha spist for ca 3000 kr. Grunnen var at det sto nye gjester utenfor.

Takk, Per I
Anmeldt 17. september 2015 via mobile enheter

Vi ønsket at den skulle være spesiell og bestilt bord her da vi syntes det såg koselig ut.
Vi ble møtt med et glass Prossecco mens vi bestilte.
Det ble bestilt 2 forretter for å dele dette på oss 5. Nydelige smaker og delikat laget til.
Hovedrettene var også smakfulle og passelig store.
Desserten valgte vi også å dele 2 på oss 5.
God vin som ble anbefalt till oss og som passet godt til maten.
Alt i alt- et perfekt koselig sted siste kveld etter en deilig uke i Toscana distriktet.

Takk, Torhild W

Reisende som så på Trattoria Toscana Al Vecchio Forno, så også på

San Quirico dOrcia, Province of Siena

Har du vært i Trattoria Toscana Al Vecchio Forno? Del dine erfaringer!