Arkitektonisk perle

Anmeldt 5. juli 2019
Amund G
Moss, Norge

Anmeldt 29. juli 2021

Sametinget hadde en flott arkitektur og beliggenhet. Vi fikk desverre ikke kommet inn i Sametinget grunnet covid, men fikk sett bygget fra utsiden.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Guidet tur i bygget er en fin måte å se det fra innsiden. Hyggelig og kunnskapsrik guide. Bygget er nydelig, virkelig en arkitektonisk perle. Fin utsmykking og et stort bibliotek.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, aleandrab
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Er du først i bygda så må du innom. Har guidet tur neste hver halv på. Hyggelig guid. Morsomt at vi til slutt fikk et sameting. Og ikke glem historien bak samenes kamp.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Amund G
Anmeldt 7. september 2017

Spesiell arkitektur. Omvisning med introduksjon til samenes historie og det politiske livet. Virkelig verdt et besøk. Sjekk tidspunktene i god tid før ankomst til Karasjok når omvisninger blir gitt

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Roald Andreas S
Anmeldt 15. juni 2017

En meget hyggelig opplevelse. Flott og visuelt sted. Lett tilgjengelig. Vi ble tatt i mot på en svært god måte og behandlet svært bra gjennom hele oppholdet. Virkelig interessant besøk. Gode presentasjoner og flott innredet sted. Flott å få innsikt i historien, bakgrunnen for etableringen, rollen og den daglige fungeringen. Virkelig verdt besøket.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Tartufo17