Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Utrolig flott fjellstue på vidda ikke langt unna Karasjok. Verten var hyggelig og hadde mye å fortelle. Han gjorde hele opplevelsen enda koseligere. På kvelden var det musikk i peisestua med trekkspill og gitar og samisk joik... Rommene hadde bra standard med peis i hvert rom, senga var greie og utedoen var helt ok.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Jeg og en kompis spiste og overnattet her første uke i september i 2014. Vi gikk viddetur fra Karasjokk til Alta. Vi var alene på fjellstuen, bortsett fra verten. Han var veldig trivelig og vi spiste middag sammen med han. Han hadde laget gjeddefiskekake som var fisket i nærheten. På stuen kan du kjøpe middag, frokost og mat til nistepakken til ferden videre. Det var rent og ryddig på stedet. Tur og fiskemulighetene i nærområdet er nærmest uendelige og stedet er veldig fint. Ingenting som trekker ned på noe!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, karsteinl2015
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Første stopp på skituren fra Katasjokk til øvre Stilla.
Godt vertskap hadde kaffen klar. Mange gode historier blir delt om Nordlys, jakt, fiske og samisk kultur (takk, takk)
God frokost med fantastisk laks.
Forvent at du rydder og fyrer selv.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Tengs
Anmeldt 8. februar 2015

Var på Ravnastua fra 22. til 25.januar 2015. Ca. 1 times snøscooterkjøring fra Àsàbakte. Bodde i "stallen", 39 minusgrader da vi kom, 25 neste dag og resten av helgen. Oskar er en flott vert, det var veldig hyggelig å være der. God kortreist mat, hyggelige hjelpere. Gode madrasser, sov godt. Fantastisk lys, og vi var så heldige å se nordlyset. Anbefales på det varmeste. Apropos - varmt tøy er en nødvendighet!

Dato for oppholdet: januar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Janne K
Anmeldt 13. mai 2014

Fjellstua drives av Oskar og familien. De skaper en fin atmosfære, og serverer god lokal mat. Vi var her i forbindelse med en skitur fra Karasjok til Alta. Hytta har fasiliteter tilsvarende DNT hyttene, pluss at de serverer alle måltider om ønskelig og at det er strøm så man kan få ladet elektronisk utstyr.
Et lite tips: Oskar kan mye om lokal historie, anbefaler å få han til å fortelle litt :)

Dato for oppholdet: april 2014
3  Takk, Roarjohannessen