God mat, lærerikt, hyggelige folk!

Hyggelige mennesker. Fantastisk opplegg, kjempegod mat og veldig lærerikt. Anbefales på det aller... les mer

Anmeldt 2. april 2022
katrinea653
Hamar, Norge
Elvebåt på Karasjohka og middag i lavvo. Fantastisk opplevelse!

Samipath v/Ammon gjorde opplevelsen heilt spesiell. Flott tur, nydeleg mat, gode samtaler og... les mer

Anmeldt 8. september 2021
Sightseer60821129524
Bergen, Norge

Anmeldt 17. juli 2021

Super transportservice. Hyggelig, rimelig, presis og effektiv transport. Vil benytte meg av samipath igjen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, tobiash364
Anmeldt 29. april 2021

God service og godt utstyr. Fantastisk fin tur ut på viddene. Godt tilrettelagt av arrangøren. Sol og kritthvite vidder og vann. Mye godt fisk ble fanget.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, espenn2021
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Vi hadde gått fra Stilla til Karasjok på ski med teltovernattinger, og ankom Engholm Husky Lodge for en overnatting før vi skulle ta buss tilbake til Alta. Vi opplevde ganske dårlig service på Engholm, så dårlig som vi har opplevd på lenge faktisk.

Dagen etter hadde vi ombestemt oss og ønsket heller å ta scooter litt tilbake over vidda for så å gå tilbake til bilen. Vi ringte litt rundt og fikk raskt tak i Sammol. Han utviste en service som var oppsiktsvekkende god, og selv etter litt initiell motstand så jobbet han knallhardt for å hjelpe oss. Det endte opp med at broren Amon hentet oss på Engholm og kjørte oss dit scooterturen startet.

Fikk veldig godt inntrykk av begge to og de hadde en omgjengelighet og service-innstilling som gjorde at jeg fikk lyst til å bruke deres tjenester ved fremtidige eventyr i samme området.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, SebastianHilde
Anmeldt 25. februar 2021

Jeg overnattet ute en natt i Karasjok og fikk låne fult utstyr av Samipath. Blant annet reinskinn, liggeunderlag, jervenduk, tykk jakke, varme sko osv. Det var 30 minusgrader og jeg frøys ikke. Takk for supergod kundeservice og vennlighet. Anbefales videre!

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, serines2021
Anmeldt 17. september 2020

Vi var en gjeng på 16 som hadde en fantastisk formiddag med en kombinasjon av båttur på elva og kaffe og multekrem i lavvo. Naturopplevelse og kulturformidling ble kombinert på en ypperlig måte. Vi hadde dessverre litt begrenset med tid (ca. 2 timer) og skulle gjerne vært sammen med Samipath mye lenger enn dette. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, andreasr81