“Fin kafé midt i bygda”
Anmeldelse av Kjells kafe

Kjells kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Karasjok
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kjells kafé er et lyspunkt i Karasjok, med god kaffe og gode kaker i et trivelig interiør. Vi skulle gjerne prøvd middag også, hadde det vært åpent bittelitt lengre på kvelden.

Takk, Min oldemors H

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Beste burgeren i Finnmark!
Vi stoppet tilfeldigvis og ladet bilen, og droppet innom Kjells Cafe. Saftige velsmakende burgere var dagens store overraskelse

Dato for besøk: mai 2021
Takk, erikjoachimsen
Anmeldt 29. april 2021

Et spisested med hyggelig atmosfære & betjening.
Ser fram til neste besøk
Et fantastisk sted som jeg varmt kan anbefale!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, sandragG5987UK
Anmeldt 28. april 2021

Kjempe trivelig lokale ,fin variert meny,Alltid fornøyd, god mat!
Hyggelig personale midt i hjertet i karasjok om du ønsker å spise eller gå på pub på kvelden

Dato for besøk: april 2021
Takk, 946sols
Anmeldt 27. april 2021

Ligger i hjertet av Karasjok.

Absolutt et godt måltid med god service. Anbefales å prøve ut denne cafe.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Andreas E

Reisende som så på Kjells kafe, så også på

Karasjok, Karasjok kommune

Har du vært i Kjells kafe? Del dine erfaringer!