Agoda.com
eDreamsUSD 110
Priceline
Anmeldt 20. juli 2019

Veldig fine hytter, store, rene og godt utrustet. Trivelig betjening og hundene var hjertelig velkommen uten tillegg i prisen. I tillegg var prisen fornuftig sammenlignet med andre campinger langs E6.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Esepit
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi kom kjørende inn seint, klokka halvtolv. Blei tatt i mot av blid, hyggelig og serviceinnstilt mann. Fikk god informasjon om plassen og hva det var å velge i.
Skulle ligge i telt (NOK 150,-), men så begynnte det å regne. Fikk byttet til hytte uten problemer for en 100-lapp ekstra.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Janols
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette er hva ferie handler om.
Fin plass. Flatt og fast. Greie verter. Utrolig bra info av de ang parkering og hvor alt var.
Stor fordel at de hadde en runde selv om kvelden og så over plassene.
Fine priser.
Vi var også heldige med været slik at myggen ikke var plagsom.
Tusen takk for oss.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 625ivarb
Anmeldt 9. juli 2018

Jeg har bodd her på hytte med toalett, sauna, eget soverom og stue/kjøkkenkrok. Velutstyrt hytte og veldig koselig. Jeg har også bodd på vandrehjemmet der man kan leie seg et enkelt spartansk rom med køyeseng, der man deler kjøkken/stue/toalett med to andre rom. Helt greit å bo der også for en natt eller to. I det store og hele en helt grei campingplass, ikke for langt unna sentrum, 1 km kanskje.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, EivorJ6
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi leide campinghytte for 4 personer. God standard, og godt med plass vi som bare var 2. Egen badstu på hytta, og mulig å leie utendørs jacuzzi med flott utsikt. Grillstue til felles bruk. Rent og pent og koselig vertskap. Gåavstand til sametinget, slalombakken og sentrum. Vi kommer nok tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 468rikker