Agoda.comUSD 83
eDreamsUSD 83
FindHotelUSD 83
Anmeldt 18. april 2021

Vi er en vennegjeng på fire som bodde ti dager på Karasjok Camping i påsken 2021. Eierene er svært hyggelige og serviceinnstilt, de var alltid tilgjengelige, behjelpelige og gjorde at vi følte oss velkomne.

Hytta vi leide var veldig fin og har store vinduer med fantastisk utsikt over elven som vi kunne nyte fra sofaen. Det var internett, TV, gode sengeplasser og vær ellers fullt møblert med alt vi trengte pluss det lille ekstra, badstue.

Det var også ett felles oppholdsrom med fasiliteter vi kunne bruke fritt.
Eierene tilbydde guidet snøskutertur over Finnmarksvidda og etterpå kunne vi sitte i jacuzzi under nordlyset og se elg i hagen.

Karasjok har vært en fantastisk opplevelse, og Karasjok Camping kunne vi absolutt booket igjen. Kan anbefale Campingen til venner som skal på tur, familie, kjærester eller om man reiser med jobben.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, serines2021
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting i en av de store hyttene. Hytta hadde alle fasiliteter inklusive en sauna. Vi storkoste oss i hytta. Campingen har et veldig trivelig og gjestfritt personale som arbeider der. Det er en hyggelig resepsjon og kiosk der. En stor gamme og andre fasiliteter. Ligger naturskjønt til et steinkast unna Karasjok sentrum. Vi kommer tilbake sommeren 2021. Anbefales på det varmeste.

2  Takk, Runar P
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og pen campingplass like utenfor sentrum, ved siden av Sametinget. Flott beliggenhet på en høyde med utsikt over elven og Karasjok. Sykler til låns i resepsjonen! Det var supert å sykle rundt på sightseeing i Karasjok!

2  Takk, IngunnLian
Anmeldt 20. juli 2019

Veldig fine hytter, store, rene og godt utrustet. Trivelig betjening og hundene var hjertelig velkommen uten tillegg i prisen. I tillegg var prisen fornuftig sammenlignet med andre campinger langs E6.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Esepit
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi kom kjørende inn seint, klokka halvtolv. Blei tatt i mot av blid, hyggelig og serviceinnstilt mann. Fikk god informasjon om plassen og hva det var å velge i.
Skulle ligge i telt (NOK 150,-), men så begynnte det å regne. Fikk byttet til hytte uten problemer for en 100-lapp ekstra.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Janols