“God mat i fantastisk atmosfære ”
Anmeldelse av Storgammen Restaurant

Storgammen Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Karasjok
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Når vi reserverte bord på hotellet fikk vi velge mellom bord med eller uten bål. Vi valgte med bål noe som ga ekstra fin atmosfære rundt måltidet. Røyken suges ut i taket så den merket vi ikke noe til.
Jeg hadde flatbiff av reinsdyr, mens de andre hadde finnbiff. Kjøttet var perfekt stekt, og sausen var veldig god. Hadde multe fromasj til dessert som også var veldig god. Ellers god service og hyggelig betjening.

Takk, eiloks

Anmeldt 26. august 2019

God mat, høye priser, spesiell atmosfære. Noe uvant å spise varm mat med kniv og gaffel uten bord. Alt i alt var det en god opplevelse.

2  Takk, nyuszikajesper
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Nå har jeg endelig fått besøkt storgamma i Karasjok.
Maten og atmosfæren var helt eventyrlig.
Jeg bestilte rein indrefilet med blåbær saus og multesalsa en kombo som bare var helt innertier.
Til dessert ble det multebær trifle.

1  Takk, 755oddj
Anmeldt 9. august 2019

Har spist her tidligere og var svært fornøyd,men denne gangen bommet dem. Å servere lunken mat holder ikke. Det skal sies at etter jeg hadde spist noe og klaget fikk jeg tilbud om ny person ,men gleden var borte så jeg spiste opp maten. De ryddet opp på en ok måte med refusjon av beløpet, men dette var ikke bra

2  Takk, Steinar-kr
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fin meny med lokale råvarer. Gammen er kjempestilig som restaurant. Bål og alt som hører med er på plass. Husk å ta på tøy som du ofrer for bållukt.
Maten smakte utmerket og servicen var god.
Anbefaler planke laks. Det er laks minutt for minutt middag.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, aleandrab

Reisende som så på Storgammen Restaurant, så også på

Karasjok, Karasjok kommune
Karasjok, Karasjok kommune

Har du vært i Storgammen Restaurant? Del dine erfaringer!