“Trivelig og godt i Storgammen”
Anmeldelse av Storgammen Restaurant

Storgammen Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Karasjok
Anmeldt 22. august 2021

Vi var et par som valgte å spise middag her på kvelden. Det ble finnebiff/reinsskav på oss begge sammen med en grei vin fra Sør-Rhône. Maten var virkelig god, med god potetmos og juliennegrønnsaker samt tyttebær som tilbehør. Dette er en rett vi kan anbefale.
Det var full fyr på peisen, det var godt og varmt og maten kom etter kort tid.
Alt i alt en svært hyggelig opplevelse for oss to!

Takk, 525steinarh

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nei dette er ikke godt nok. Prisen står på ingen måte i forhold til kvaliteten hverken når det gjelder mat eller service. Betjeningen har selvfølgelig ikke øyne i nakken og de gjorde heller ikke noe for å se om noen ville ha kontakt. Så vi måtte flere ganger forlate bordet å gå bort til disken for å få oppmerksomhet. Sjarmerende omgivelser i en familiepark. Det var derfor veldig overraskende og totalt uforstående at det ikke tilbys barnemeny. Det ble ingen vellykket kveld og de 2500kr vi betalte var bortkastede penger. Nei styr unna og ikke la dere lokke av dette! Dere får sannsynligvis både bedre og rimeligere mat i restauranten på Scandic hotell!

1  Takk, Liv B
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flott service, kult konsept.
Vi spiste to dager på rad. Vi spiste reinsdyrhjerte i fløtesaus, laksetartar, reinskav og ishavsrøye. Nydelig mat laget på flotte og friske råvarer.
Litt stive priser, men verdt det for opplevelsen og nydelig mat.
Kommer gjerne igjen

Takk, solveiga2014
Anmeldt 2. juli 2021

Et autentisk og koselig sted. Fin, samisk musikk som passet stemningen.
Vi spiste rein, og det var nydelig! Passe porsjoner og godt, veltilberedt kjøtt.
Hyggelig betjening.

1  Takk, 508lisemaril
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Spesiell restaurant. Det positive er maten. Den smakte nydelig. Peisen litt i overkant. Porsjonene er små hvis du er sulten. Sitter på rekke med hver sin stubbe som bord. Bål som lager røyklukt i alle klær. Dusj kreves etterpå. Vifte i tak støyer mye.
Dette er et sted for spesielt interesserte

Dato for besøk: august 2020
Takk, KarlE297

Reisende som så på Storgammen Restaurant, så også på

Karasjok, Karasjok kommune
Karasjok, Karasjok kommune

Har du vært i Storgammen Restaurant? Del dine erfaringer!