Booking.comUSD 147
eDreamsUSD 147
TripadvisorUSD 147
HurbUSD 171
Anmeldt 4. november 2018

God service og fantastisk god mat. Anbefaler vegetarburgeren og langtidsstekt lammeskank, begge rettene smakte fortreffelig! Koselig atmosfære med den store peisen ved resepsjonen. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Road11656642597
Anmeldt 29. oktober 2018

Det ble ikke fylt oppp i bufeen i de 3 kvarterene jeg var til frokost. Bordet ble ryddet mens jeg var og forsynnte meg for andre gang. Kvaliteten på bufeen har sunket betraktelig etter at scandic overtok.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, svebjo
Anmeldt 1. oktober 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Stine N, Hotel Manager på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Anmeldt 30. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 19. august 2018

Herlig frokost med mye variasjon. Gode lokale råvarer som reinsdyrpålegg og gravet laks/røye. En del økologisk utvalg er positivt. Gode juicer. Vennlig personale. Vi har hatt et fint opphold på hotellet. Klage: Kun på at ingen tok søppel på rommet vårt, selv etter at jeg ba om det.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Thea M
Benjamin S, General Manager på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Hei Thea

Tusen takk for oppholdet og takk for din gode tilbakemelding, ikke minst på vårt vennlige personale.
Beklager så mye for at søppelet på rommet ikke ble tatt. Dette er ikke slik det skal være og vi vil følge opp. Kontakt meg gjerne direkte på benjamin.schofield@scandichotels.com

Hjertelig velkommen tilbake
Benjamin Schofield