Vio.com
ScandicHotels.com
Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldt 12. november 2018

Et gammelt hotell. Rommene har grei standard. Veldig bra kjøkken. Frokostbuffeten er bra. Hjemmekoselig følelse overalt. En del områder i hotellet trenger å pusses opp. Fin beliggenhet. Hyggelig betjening som tar godt vare på gjestene sine.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 4. november 2018

God service og fantastisk god mat. Anbefaler vegetarburgeren og langtidsstekt lammeskank, begge rettene smakte fortreffelig! Koselig atmosfære med den store peisen ved resepsjonen. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Road11656642597
Anmeldt 29. oktober 2018

Det ble ikke fylt oppp i bufeen i de 3 kvarterene jeg var til frokost. Bordet ble ryddet mens jeg var og forsynnte meg for andre gang. Kvaliteten på bufeen har sunket betraktelig etter at scandic overtok.

Takk, svebjo
Anmeldt 1. oktober 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Stine N, Hotel Manager på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018